آغاز عملیات اجرایی پروژه مترو ورامین در آینده نزدیک

آغاز عملیات اجرایی پروژه مترو ورامین در آینده نزدیک



حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: در جلسه اخیری که در ریاست جمهوری برگزار شد ، همه دست‌اندرکاران و مسئولان ذی ربط در حوزه حمل و نقل ریلی، بر اجرای سریع مترو که از مصوبات سفر جناب رئیس جمهور است تاکید کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس بیان کرد: بیمارستان پیشوا از جمله پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به دیار پانزده خرداد است و باید در موعد مقرر بهره‌برداری شود.

رئیس مجمع نمایندگان شهرستانهای استان تهران بیان کرد: انتقال پساب تهران برای تأمین آب زراعی به دشت بزرگ ورامین به سرعت در حال اجرا می باشد و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

نوش‌آبادی مطرح کرد: پایانه مسافری جهت تامین آسایش و امنیت رفت و آمد شهروندان پیشوایی، یک ضرورت جدی و لازم است فرمانداری و شهرداری پیشوا، زمینه های احداث آن را با کمک وزارت کشور، فراهم کنند.

نوش آبادی گفت: تاسیس شعبه جدید تامین اجتماعی در دستور کار سازمان تامین اجتماعی استان تهران است و به زودی افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: مجوز پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شهرستان پیشوا صادر شده است و بخش غیر دولتی مقدمات اجرای آن را شروع کرده است ؛ شهرک صنعتی شهرستان پیشوا در حال توسعه است و بستر اشتغال هزاران نفر را در این منطقه فراهم کرده است.

انتهای پیام

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع ایسنا

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا