ابوشریف: پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی حساب شده و فراگیر خواهد بود

ابوشریف: پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی حساب شده و فراگیر خواهد بود



ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه که منجر به شهادت ۱۳ فلسطینی شد، گفت: جنایت رژیم صهیونیستی جنایت بزرگ نه تنها علیه جنبش جهاد بلکه علیه تمام ملت فلسطین است؛ در این جنایت بیش از ده نفر شهید و ده ها غیرنظامی دیگر مجروح شدند که در میان آن ها زن و کودک نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در این جنایت به جز فرماندهان جنبش جهاد اسلامی ۶ کودک و ۴ زن شهید شدند، خاطرنشان کرد که اهداف این حمله واضح و روشن است؛ رژیم صهیونیستی بحران داخلی دارد و تلاش می کند که بحرانش را به خارج منتقل کند، کابینه فاشیست رژیم صهیونیستی اکنون با بحران مواجه است و تنها راه بازگشت ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به کنست و رای آوردن در آن “بازگشت به سیاست ترور” است بنابراین این جنایت بخشی از بحران داخلی است.

ابوشریف در ادامه خاطرنشان کرد که مقاومت طبیعتا موجود است و بزرگ ترین خطر برای رژیم صهیونیستی است بنابراین رژیم صهیونیستی همواره تلاش می کند که مقاومت را تضعیف کند اما اسرائیل تنها بازیگر موجود در صحنه نیست و همه چیز را این رژیم مشخص نمی کند، اسرائیل ممکن است در یک منطقه اقدامی را اتخاذ کند اما چگونگی پایان آن و ماهیت پاسخ به این اقدام با این رژیم نخواهد بود.

وی گفت که جنبش جهاد اسلامی بی شک به این جنایت پاسخ خواهد داد و جبهه مقاومت و جنبش های مقاومت در این موضوع متحد و یکپارچه هستند، رژیم صهیونیستی انتظار این پاسخ را دارد و این پاسخ حساب شده و تاثیر گذار خواهد بود تا دشمن بداند که نباید از خطوط قرمز مقاومت عبور کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران خاطرنشان کرد که پاسخ به این جنایت باید گسترده، فراگیر و حساب شده باشد و این هشدار را به دشمن بدهد که نباید از خطوط قرمز مقاومت در نوار غزه و کرانه باختری عبور کند.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز سه شنبه، در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۲ فلسطینی از جمله سه تن از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) به شهادت رسیدند. حملات این رژیم آپارتمان‌ها و خانه‌های رهبران نظامی جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه را هدف قرار داد.

انتهای پیام

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع ایسنا

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا