اجتماعی

۷۷ نفر متهم در اهواز دستگیر شدند

۷۷ نفر متهم در اهواز دستگیر شدند



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین زلقی با اعلام این خبر بیان کرد: طرح سراسری پیشگامان (امنیت انتظامی ۴) برای مقابله با جرایم سرقت از سوی فرماندهی اهواز به مدت چهار روز در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی پلیس‌های تخصصی تابعه تعداد ۷۷ نفر متهم که از این تعداد ۵۶ نفر سارق سابقه دار هستند، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

سرهنگ زلقی اظهار کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به انواع جرایم سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، اماکن خصوصی، سرقت به عنف، سرقت مسلحانه، سیم و کابل مخابراتی و موبایل و… در شهرستان اهواز اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: از دیگر نتایج حاصله طرح نامبرده دستگیری ۱۳ باند سارقان مسلح و کشف ۳۴ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ۱۸ نفر از عاملان تیراندازی در نقاط مختلف شهرستان اهواز بود.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس مأموریت مقابله با جرایم سرقت را به صورت مستمر و ویژه رصد و دنبال خواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه قانون گریزان، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا