اجتماعی

۲۴۰ هزار کالای احتکاری خوراکی و بهداشتی در سمنان کشف شد

۲۴۰ هزار کالای احتکاری خوراکی و بهداشتی در سمنان کشف شد



به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی سمنان طی عملیات منسجم ۲۴۰ هزار انواع کالای خوراکی و بهداشتی واقع در انبار شهرک صنعتی سمنان کشف شد، ابراز داشت: این واحد فاقد مجوزهای لازم و مدارک مربوط در سامانه انبارها بوده است.

وی افزود: این کالاهای احتکاری شامل ۲۴۳ هزار و ۹۷۶ قلم روغن، شکر، انواع کنسرو، رب گوجه فرنگی و غیره و همچنین انواع مواد شوینده و بهداشتی است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ارزش تقریبی این کالاها ۲۳ میلیارد ریال برآورد شده است، ابراز داشت: یک متهم در این راستا دستگیر و به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مبارزه با احتکار و قاچاق کالا در اولویت‌های پلیس قرار دارد، اضافه کرد: این موارد طبقه مستضعف و ضعیف جامعه را تحت فشار قرار می‌دهد و در توزیع کالا و ثروت اختلال ایجاد می‌کند.

وی افزود: برای پیشگیری از این اتفاقات از هم استانی‌ها انتظار می‌رود به محض مشاهده موارد مشکوک حتماً مراتب را با ۱۱۰ در میان قرار دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا