اجتماعی

ارسال تجهیزات مورد نیاز حجاج جانباز برای اجرای مناسک حج



به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مرعشی در دیدار با کاروان حاجیان جانباز در مکه مکرمه گفت: خداوند را شاکریم که در حج امسال هم به عنوان خادم و خدمتگزاری کوچک، همراه حجاج بیت‌الله‌الحرام بخصوص کاروان جانبازان هستیم. کسانی که از قبل، بندگی و شایستگی خود را با اهدای بخشی از بدن عزیزشان در دفاع از آب و خاک کشور ثابت کردند و باعث شدند ما امروز بتوانیم در این سرزمین حاضر شویم و با خاطری آسوده، حج به جا بیاوریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: یکی از افتخارات بنده، خدمت به خانواده شهدا و جانبازان است که همواره از جان و دل بوده است. امیدوارم در این سفر حج، تیم مرکز پزشکی هلال‌احمر که از بهترین‌های کادر سلامت و درمان کشور هستند و عاشقانه کار می‌کنند نیز، خدمت به جانبازان را به عنوان یک مأموریت، به خوبی و با موفقیت به سرانجام برساند. همچون همیشه، هر کمکی از هلال احمر نیاز باشد، دریغ نخواهد شد.

سعید اوحدی مشاور رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این جلسه با تقدیر از سال‌ها رشادت و از خودگذشتگی جانبازان تاکید کرد: همه ما به‌نوعی مدیون رزمندگان کشور هستیم؛ چه رزمندگان عزیزی که با رشادت‌ها، سرافرازی‌ها و جانفشانی‌های خود، به فیض شهادت رسیدند و چه جانبازان و رزمندگانی که همچنان در دفاع از اسلام و حرم و حریم و امنیت فعالیت دارند و جان‌نثاری می‌کنند. رزمندگان امتحانات الهی را در صحنه‌های نبرد با موفقیت از سر گذرانده‌اند و وظیفه ما است تا بتوانیم در کنار جانبازان و خانواده شهدا قدردان آنها باشیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود.

در پایان نیز در جمع صمیمی نیازهای برخی از جانبازان دریافت و با دستور رئیس جمعیت هلال احمر تجهیزات مورد نیاز برای تسهیل در اجرای مناسک حج در اختیار آنها قرار داده شد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا