اجتماعی

ارایه مشاوره رایگان به افراد آسیب دیده اجتماعی

ارایه مشاوره رایگان به افراد آسیب دیده اجتماعی



به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در تمامی ۲۹ پایگاه خدمات اجتماعی که از سوی این سازمان و شهرداری مناطق ۲۲ گانه اداره می‌شوند خدمات مشاوره به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی به صورت رایگان از سوی مددکاران ارائه می‌شود.

وی افزود: در صورتی که مددکاران تشخیص دهند خدمات مشاوره برای این افراد باید تخصصی‌تر دنبال شود به شکل رایگان به مراکز مشاوره در پایتخت ارجاع داده می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: برخی از افراد با مشکلات خانوادگی مواجه هستند که رو به مصرف مواد مخدر یا مهاجرت به سمت پایتخت می‌آورند که در این زمینه اقدامات مناسبی از سوی مددکاران و مشاوران سازمان خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری صورت می‌گیرد به طوری که در این روند، مشاوره با خانواده آنها نیز صورت می‌گیرد تا آنها به خانه بازگردانده شوند که در این زمینه اقدامات مناسبی نیز صورت گرفته است.

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران عنوان کرد: مشاوره ترک اعتیاد نیز از دیگر خدمات پایگاه‌های خدمات اجتماعی است که در صورت تمایل افراد معتاد به ترک مواد مخدر خدمات مشاوره ارائه می‌شود و همچنین خدمات درمان نیز برای آنها فراهم خواهد شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا