استان ها

ارتقای شاخص‌های نظام سلامت در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

ارتقای شاخص‌های نظام سلامت در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود



به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی خواجه ئیان صبح شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اظهار داشت: توسعه و تقویت حوزه سلامت به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است.

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان کنگان، افزود: برای ارتقای شاخص‌های نظام سلامت و توسعه آن، می‌بایست تلاش بیش از پیش داشت، همه مسئولان با ید با همراهی و همدلی در راستای خدمت به مردم که خواسته الهی است گام برداریم.

توسعه بهداشت و درمان در کنگان

فرماندار کنگان با تشکر از خدمات میر حاجی در مدت زمان تصدی مسئولیت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، اظهار امیدواری کرد: حضور فاطمه آهو خوش به عنوان یک نیروی بومی پرتلاش و زحمتکش بتواند موجب تحولات مثبت در راستای ارائه خدمات حوزه سلامت در این شهرستان شود.

احمد غریبی گفت: تلاش و کوشش شبکه بهداشت و درمان کنگان برای ارائه خدمات و توسعه بهداشت و درمان شهرستان با سرعت بیشتری با همکاری ادارات و نهادهای در کنار فعالیت‌های شبکه میسر خواهد بود.

گسترش اقدامات پیشگیرانه

سرپرست جدید شبکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تشکر از اعتماد ریاست دانشگاه از کارکنان حوزه سلامت شهرستان خواست تا مثل قبل با مدیریت در راستای امور محوله و مأموریت‌های سازمانی همراهی و همکاری داشته تا در جهت ارتقا سطح شاخص‌های حوزه سلامت شهرستان گام بردارند.

فاطمه آهو خوش اظهار داشت: ارتقای سلامت در جامعه کاهش هزینه‌های درمانی مردم، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقا شاخص‌های بهداشتی و درمانی و کاهش بار بیماری‌ها را از اهم اهداف و اولویت‌های کاری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد.

آئین تکریم محمود میر حاجی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان و معارفه فاطمه آهو خوش سرپرست جدید این شبکه در دفتر فرماندار شهرستان با حضور معاون فنی دانشگاه بوشهر برگزار شد.

در این مراسم از زحمات شبانه روزی مهندس محمود میر حاجی رئیس سابق شبکه بهداشت کنگان قدردانی و طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فاطمه آهو خوش به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان معرفی شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا