ورزشی

نوسازی ورزشگاه‌های در تملک ذوب‌آهن/ قرارداد ربیعی تمدید شد

نوسازی ورزشگاه‌های در تملک ذوب‌آهن/ قرارداد ربیعی تمدید شد



به گزارش خبرنگار مهر، نیما نکیسا شامگاه دوشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های یک سال آینده باشگاه ذوب آهن، اظهار داشت: نوسازی و بازسازی ورزشگاه‌ها و اماکن در تملک باشگاه یا کارخانه در دستور کار است که با همکاری حراست مجموعه با این امر موافقت شد و توسعه عمرانی، بازرگانی و اماکن کارخانه را تصویب کردند؛ از این رو ورزشگاه ملت، خوابگاه شمس آبادی و مجموعه ذوب آهن را نوسازی و زیباسازی خواهیم کرد.‌

وی با اشاره به اینکه اولین کلینیک پزشکی ورزشی باشگاه ذوب آهن احداث می‌شود، افزود: یکی از بهترین مربیان بسکتبال کشور آقای مهران حاتمی طی قراردادی هدایت تیم بسکتبال ذوب آهن را برعهده گرفته است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود: نگرانی‌هایی نسبت به بسکتبال ذوب آهن وجود داشت اما همان قدر که در قبال فوتبال مسئولیت دارم نسبت به سایر رشته‌های ورزشی و ورزش بانوان باشگاه نیز مسئول خواهم بود.

نکیسا خاطرنشان کرد: همیشه حافظ منافع بانوان بودم و بشدت علاقه مند هستم که بانوان ورزشکار باشگاه ذوب آهن از آقایان ما جلوتر باشند و بیش از پیش بدرخشند.

وی با بیان اینکه امروز یکی از پرافتخارترین مربیان والیبال کشور خانم میترا شعبانیان هدایت تیم والیبال بانوان ذوب آهن را برعهده گرفت، اضافه کرد: همچنین قرارداد تکنسین فوتبال، محمد ربیعی بعنوان سرمربی فوتبال باشگاه از یکسال به دوسال تمدید شد و در زمینه سازندگی و توسعه فوتبال آکادمیک از وجود ایشان و مربیان پایه بهره خواهیم برد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن برگزاری کلاس بی-جونیور (فوتبال پایه) در اصفهان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: بسیاری نگران موضوعی بودند و یکی از خبرنگاران پرسید با توجه به اینکه فوتبالیست بودید و دوره مربی‌گری گذراندید آیا ممکن است در کادر فنی دخالت داشته باشید؛ خیر چرا که این باشگاه آنقدر کار دارد که واقعاً فرصت ندارم ضمن اینکه بر توانایی‌های کادر فنی اعتقاد دارم. ربیعی را یک تکنسین واقعی می‌دانم و برای موفقیت باشگاه تلاش می‌کند.

نکیسا افزود: قطعاً از کار کردن با افراد نامی هیج هراسی ندارم بلکه استقبال می‌کنم زیرا معتقدم در مسیر مدیریتی نیاز به راهنمایی بزرگان است.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا