ورزشی

دیدار وفایی بامرد شماره یک اسنوکر جهان برای فینال مسابقات انگستان

دیدار وفایی بامرد شماره یک اسنوکر جهان برای فینال مسابقات انگستان



به گزارش خبرگزاری مهر، حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران در مرحله یکی چهارم پایانی مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ در مقابل «ژانگ اندا» قهرمان اسنوکر چین به میدان رفت و موفق شد حریف سرشناس خود را بانتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد و به نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کند.

وفایی در جمع ۴ نفر برتر این مسابقات با «رونی ا سالیوان» مرد شماره یک اسنوکر جهان رو به رو می‌شود و یکی از جذابترین دیدارهای اسنوکر جهان را رقم می‌زنند. این دیدار جذاب فردا شنبه ۱۱ آذرماه ساعت ۲۳ برگزار می‌گردد.

وفایی در دور دوم مسابقات متئو سلت» را ۶ بر یک شکست داد و در دور نخست این مسابقات توانست «شأن مورفی» انگیسی، مرد شماره ۷ جهان را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد.

مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ یک مسابقات اسنوکر حرفه‌ای است که از ۲۵ نوامبر تا ۳ دسامبر ۲۰۲۳ در انگلستان برگزار می‌شود. برنده این مسابقات می‌تواند ۲۵۰ هزار پوند را کسب کند.

مجموع جوایز این رقابت‌ها یک میلیون و دویست و پنج هزار پوند تخمین زده شده است.

مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی انگلستان «مارک آلن» بود که در فینال ۲۰۲۳ توانست «دینگ جونهوی» را با نتیجه ۱۰ بر ۷ شکست دهد اما در این دوره از مسابقات در دیدار نخست مقابل حریف فینالیست سال گذشته خود شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سالیوان نیز در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد ژائو یلونگ دیگر نماینده کشور چین را ۶ بر ۵ شکست دهد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا