ورزشی

بازی های حذفی احساسی است/هماهنگی بین جدیدها مهم بود

بازی های حذفی احساسی است/هماهنگی بین جدیدها مهم بود



به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویه را در نشست خبری پس از پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران گفت: بازی‌های جام حذفی احساسی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در نیمه اول به مشکل خوردیم و نتوانستیم مقابل تیم بسته آنها که خوب هم بودند کار خاصی کنیم اما خوشبختانه یک گل زدیم و در نیمه دوم بهتر شدیم.

او افزود: آنها بسته بازی می‌کردند و خوشبختانه به آنها ضدحمله ندادیم تا غافلگیر شویم. در رختکن روی توپ‌های عمقی صحبت کردیم که گل دانیال اسماعیلی فر را هم دیدیم. گل دوم باعث شد راحت تر بازی کنیم.

ویه را در خصوص بازی تدافعی عبدالکریم حسن و عدم اجازه او برای حضور در حملات گفت: او سعی کرد چند سانتر داشته باشد اما به هر حال مقابل تیم‌هایی مثل نفت و گاز که بسته بازی می‌کنند باید با احتیاط در حمله شرکت کنیم که غافلگیر نشویم. در جنین دیدارهایی تعادل در دو فاز دفاع و حمله سخت است. گاهی برای حمله بیشتر، اورونوف و عبدالکریم حسن نزدیک به هم بازی می‌کردند امیدوارم با گذشت زمان، هماهنگی بیشتری بین بازیکنان وجود داشته باشد.

ویه را به حمایت هواداران: از خودش واکنش نشان داد و گفت: ممنونم از هواداران که این اتفاق را رقم زدند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص عدم استفاده از بازیکنان جوان در جام حذفی شبیه به آنچه لیورپول در انگلیس رقم زد، گفت: ما امروز بازیکنانی را داخل زمین گذاشتیم که با توجه به بازی قبلی و دیدارهای بعدی که داریم سنجیدیم. امروز اولین بازی ابوالفضل بابایی را که از فجر سپاسی آمده است داشتیم. می‌خواستیم احمدی هم وارد زمین کنیم اما کنعانی زادگان احساس درد داشت و مجبور شدیم تعویض خودمان را تغییر دهیم.

او افزود: من با نظر شما موافقم که در جام حذفی باید به بازیکنان جوان و تازه وارد فرصت دهیم. امروز وحدت هنانوف را پس از مدتی که بازی نکرده بود وارد زمین کردیم. خواستیم تعادل بین بازیکنان در بازی کردن ایجاد کنیم.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا