استان ها

جهاد تبیین با قلم خبرنگاران محقق می شود

جهاد تبیین با قلم خبرنگاران محقق می شود



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت خبرنگاران ضمن تشکر از خبرنگاران و تبریک روز ۱۷ مرداد و با اشاره به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اظهار داشت: جهاد تبیین با قلم‌های خبرنگاران در عرصه حق و حقیقت در عرصه‌های مختلف برای مردم به بهترین نحو اتفاق می‌افتد.

وی به دو فصل مشترک بین خبرنگاران و پلیس اشاره کرد و گفت: در مقابله با جنگ نرم و ترکیبی پلیس و خبرنگاران باید خیلی هوشیارتر در حوزه‌های فرهنگ و اجتماعی عمل کنند، اگر به موقع شناسایی شود یک نگاه پیش آگاهانه وجود دارد.

وی عنوان کرد: فصل دوم مشترک حق و حقیقت است که کار پلیس دنبال کردن حقیقت و کار خبرنگاران اطلاع رسانی آن حقیقت است.

سردار مفخمی در ادامه بیان کرد: پلیس متولی برقراری امنیت در جامعه است و آسایش فکری و روانی با آگاهی بخشی و قلم خبرنگاران رخ می‌دهد.

فرمانده انتظامی مازندران با اظهار اینکه مامتعهد به یک اخلاق حرفه‌ای هستیم و هر چقدر تعامل میان این دو قشر بیشتر باشد نقش کلیدی تری در افکار عمومی داریم و بهتر می‌توانیم عمل کنیم زیرا مردم خط قرمزشان باورها و عقاید آنهاست.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خبرنگار یک فرصت است، پل ارتباطی پلیس با جامعه خبرنگاران هستند.

فرماندهی انتظامی استان در پایان با اشاره به روند کاهشی تصادفات در سال جاری میزان آن را ۲۶ درصد ذکر کرد و گفت: میزان مصدومان تصادفات نیز ۱۶ درصد کاهش داشته است.

سردار مفخمی یادآور شد: متأسفانه جرایم سایری نیز با افزایش ۱۴ درصدی روبرو بوده است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا