استان ها

اجرای بیش از ۱۰ عملیات جهادی در شهرستان آوج

اجرای بیش از ۱۰ عملیات جهادی در شهرستان آوج



رسول جاهد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پاییز امسال بیش از ۱۰ برنامه و عملیات مختلف با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم شهرستان آوج انجام شد.

وی افزود: توزیع بسته معیشتی شب یلدا، اهدای آبگرمکن دیواری، اهدای بخاری گازی و ساخت سرویس بهداشتی خانه محروم از جمله اقداماتی بوده که توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی در شهرستان آوج انجام شده است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان آوج ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی فرهنگی و اجتماعی از دیگر اقداماتی است که در طی پاییز امسال با هدف توانمند سازی دانشجویان و همچنین مردم توسط بسیج دانشجویی انجام شده است.

نماینده بسیج دانشجویی استان در شهرستان آوج گفت: بسیج دانشجویی با حضور گسترده دانشجویان برادر و خواهر در موضوعات، عمرانی، بهداشتی و پزشکی، فرهنگی، خدماتی، تحصیلی و… بصورت کاملاً جهادی بدون هیچ چشم داشتی خدمات ارائه داده و یکی از مهمترین فعالیت‌های در دستور کار این رده مطالبه گری در همه امورات استانی و شهرستانی و گاهی نیز کشوری استو

وی در پایان بیان کرد: اقدامات بسیج دانشجویی و گروه‌های جهادی با کمک خیرین و مردم بوده و بدون شک در ادامه مسیر نیز از این ظرفیت بزرگ مردمی استفاده خواهیم کرد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا