ورزشی

نقاط قوت استقلال بر پرسپولیس برتری دارد

نقاط قوت استقلال بر پرسپولیس برتری دارد



علیرضا اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص دربی ۱۰۳ که امروز چهارشنبه درورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد گفت: این دیدار همیشه پرسر و صدا و برای هواداران مهم بوده است. از چند روز قبل از این دیدار پیشکسوتان ، هواداران و رسانه ها به این بازی می پردازند و اعتقاد دارند بخشی از حساسیت این دیدار به دست همین عزیزان صورت می گیرد. ضمن اینکه این دو تیم اگر در پایین جدول هم باشند نتیجه بازی شان برای هواداران دو تیم مهم است و طرفداران سرخابی های تهرانی نمی خواهند که تیم شان در این دیدار بازنده باشند.

وی در خصوص نقاط قوت استقلال برای این دیدار حساس گفت: با توجه به شرایط جدول، استقلال موقعیت بهتری نسبت به پرسپولیس دارد و از استرس کمتری برخوردار خواهد بود. دروازه بان و خط دفاع استقلال نقاط قوت آبی پوشان هستند. حسینی این روزها در آمادگی کامل به سر می برد و دفاع آبی پوشان هم عملکرد خوبی در طول فصل داشتند و به یک هماهنگی کامل رسیدند اما باید هوشیار باشند و اشتباه نکنند که یک اشتباه باعث خواهد شد به هدفی که دارند دست پیدا نکنند. در خط هافبک هم بازیکنان جنگندگی در استقلال وجود دارد که اگر بتوانند میانه زمین را در اختیار بگیرند به طور حتم استقلال می تواند برنده از زمین خارج شود. در خط حمله ، استقلال مثل سالهای گذشته نبوده اما بلانکو، رمضانی می توانند تاثیرگذار بوده و با هماهنگی که بین آنها و دیگر بازیکنان استقلال وجود دارد به گلزنی هم دست پیدا کنند.

اکبرپور در مورد شرایط پرسپولیس گفت: این تیم استرس بیشتری از استقلال دارد. آنها سه امتیاز کمتر از آبی پوشان تهرانی دارند و به طور حتم تلاش زیادی خواهند کرد تا بتوانند این اختلاف امتیاز را جبران کنند. هجوم آنها به دروازه استقلال این فرصت را به ابی پوشان خواهد داد تا از ضد حمله ها استفاده کرده و دروازه سرخپوشان تهرانی را باز کند البته هم استقلال و هم پرسپولیس در این دیدار با احتیاط هم بازی می کنند تا بتوانند اول دروازه شان را بسته نگهدارند و بعد به فکر گلزنی باشند.

کارشناس فوتبال در خصوص صحبت های جواد نکونام پس از پیروزی برابر استقلال خوزستان که گفته بود قول قهرمانی نمی دهد گفت: حرف او بسیار منطقی است. کدام مربی می تواند با توجه به شرایط جدول و زمانی که تا پایان لیگ باقی مانده قول قهرمانی بدهد. شرایط تیم های لیگ ما با سالهای دور تفاوت بسیاری کرده و مثل گذشته نمی توان دو تیم را همیشه قهرمان دانست. جذابیت فوتبال به نتیجه هایی است که در آن صورت می گیرد و هیچ تیمی نخواهد توانست خود را از پیش برنده بداند. بنابراین حرف نکونام منطقی بوده و نه تنها او بلکه هیچ مربی حرفه ای قول قهرمانی نخواهد داد.

وی در خصوص اولین تجربه اوسمار ویه را به عنوان سرمربی در دربی گفت: او کار سختی خواهد داشت. در بازیهای گذشته دستیار گلمحمدی بوده و فشار زیادی به او وارد نمی شده اما حالا به عنوان سرمربی پرسپولیس باید پاسخگوی هواداران باشد و می داند که اگر نتیجه نگیرد تیغ انتقادها به سمت او نشانه خواهد رفت و باید جوابگوی هواداران پرسپولیس باشد. بنابراین او یک ۹۰ دقیقه سخت در پیش دارد و اگر می خواهد در آینده هم سرمربی پرسپولیس باشد باید از این دیدار به سلامت عبور کند.

علیرضا اکبرپور در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه نتیجه ای را برای این دیدار پیش بینی می کنید گفت: دربی سختی خواهد بود. استقلال می خواهد فاصله خود را با پرسپولیس به شش امتیاز برساند و پرسپولیس به دنبال این است تا با پیروزی در این دیدار با آبی پوشان هم امتیاز شود. بنابراین باید شاهد یک بازی هجومی از دو تیم باشیم اما با تمام این اتفاقات معتقدم که دو تیم با احتیاط بازی می کنند و شاید بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد هرچند که به عنوان یک طرفدار استقلال و بازیکنی که در یکی از دربی ها برای استقلال گلزنی کرده آرزو می کنم آبی پوشان برنده این دیدار پراسترس باشند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا