ورزشی

اندرو پارسونز: جنبش پارالمپیک امسال وارد فصل جدیدی خواهد شد

اندرو پارسونز: جنبش پارالمپیک امسال وارد فصل جدیدی خواهد شد



به گزارش خبرگزاری مهر، «اندرو پارسونز» رییس برزیلی تبار کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) با صدور پیامی آغاز سال جدید میلادی را به خانواده بزرگ ورزش پارالمپیک در سراسر دنیا تبریک گفت.

وی در پیام تبریک خود با تاکید بر اینکه در رویداد ۲۰۲۴ شاهد اتفاقات غیرمنتظره ای خواهیم بود، گفته است که این بازی ها، جنبش پارالمپیک را وارد فصل جدیدی خواهد کرد ضمن اینکه پیش بینی می شود رکورد بیشترین تعداد کشور شرکت کننده برای این بازی ها ثبت شود.
در متن این پیام آمده است:

«سال نو مبارک! امسال سالی است که در آن شاهد برگزاری بازی های پارالمپیک خواهیم بود و همه نمایشی بی نظیر از بهترین ورزش های پارالمپیکی را در آن خواهند دید.
این سال برای ما سرشار از شادی و هیجان است و بدون شک پاریس ۲۰۲۴ جنبش پارالمپیک را وارد فصل جدیدی خواهد کرد و چشم جهانیان در آگوست ۲۰۲۴ به میدان کنکورد و مراسم افتتاحیه تاریخی این بازی ها خواهد بود.

پیش بینی می شود پس از برگزاری دو رویداد المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ که به دلیل همه گیری بیماری کرونا بدون تماشاگر برگزار شد، شاهد اتفاقات غیرمنتظره و جذابی در رویداد پاریس ۲۰۲۴ باشیم.

از کمیته های ملی پارالمپیک، فدراسیون های بین المللی و حامیان و سرمایه گذارانی که طی یک دهه گذشته بیش از ۳۰ میلیون یورو برای توسعه جنبش پارالمپیک هزینه نموده اند تشکر می کنم.

در بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ احتمالا شاهد ثبت رکورد بیشترین تعداد کشورهای شرکت کننده خواهیم بود و انتظار می رود در همه ۲۲ رشته ورزشی حاضر در این رویداد سطح عملکرد ورزشکاران به بالاترین حد خود برسد و همچنین از نظر تعداد تماشاگران چه به صورت زنده و چه از طریق تلویزیون شاهد رکورد شکنی خواهیم بود.
این نمایش بی نظیر قطعا نگرش دنیا را نسبت به ۱.۲ میلیارد فرد دارای معلولیت تغییر خواهد داد و در طولانی مدت فرصت های بیشتری را برای این افراد ایجاد می کند.»

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا