سیاسی

تنوع پهپادی ارتش در حوزه‌های ماموریتی مختلف

تنوع پهپادی ارتش در حوزه‌های ماموریتی مختلف



به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ محمد داود صارمی معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ارتش در گفت‌وگو با روابط عمومی ارتش، با اشاره به الحاق سامانه‌های پدافندی رسول به نیروی پدافند هوایی، اظهارداشت: تجهیز حداکثری ارتش جمهوری اسلامی به سامانه‌های پهپادی از دیرباز در دستور کار قرار گرفته و امروز شاهد تبلور عینی اقتدار هوایی ارتش در حوزه پهپادی در تایپ‌های پروازی و ماموریتی متنوع هستیم.

وی با اشاره به اهمیت الحاق سامانه‌های پدافندی رسول به نیروی پدافند هوایی، گفت: این سامانه که از قابلیت‌های رزمی و عملیاتی قابل توجهی برخوردار است، لایه‌های پدافندی ارتش را در مقابله با تهدیدات هواپایه مستحکم‌تر و نفوذناپذیر از گذشته می‌کند.

سرتیپ صارمی توانمندی ارتش را در حوزه به کارگیری سامانه‌های پهپادی را گسترده عنوان کرد و افزود: قطعاً عملکرد پهپادهای پدافندی برای نیروهای مسلح با کاهش هزینه و بازدهی قابل توجه همراه خواهد بود.

وی سامانه پدافندی رسول را برگ زرینی در افتخارات صنعت دفاعی کشور عنوان کرد و این نقطه آغازین را بسترساز پیشرفت‌های گسترده در حوزه حراست از آسمان کشور بیان داشت.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ارتش در پایان از حمایت‌های بی دریغ فرماندهی و هیئت رئیسه ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایجاد ظرفیت‌های لازم جهت ساخت و تولید انواع سامانه‌ها و پرنده‌های هدایت پذیر بدون سرنشین در طیف‌های پروازی مختلف تشکر و قدردانی کرد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا