ورزشی

اعلام شرایط فروش بلیت برای جام ملت های آسیا

اعلام شرایط فروش بلیت برای جام ملت های آسیا



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کارگروه ویژه بلیت فروشی مسابقات تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا و پیرو اختصاص سهمیه محدود به فدراسیون فوتبال ایران در سه مسابقه تیم ملی در مرحله گروهی رقابت‌ها از سوی AFC، هواداران تیم ملی در داخل کشور می‌توانند جهت خرید بلیت از طریق تکمیل فرم زیر اقدام کنند.

ثبت نام از ساعت ٨ صبح روز سه‌شنبه ۲۳ آبان آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۵ آذر ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام به شرح زیر است:

بهای بلیت منطبق با نرخ مصوب AFC بر اساس معادل ریالی قیمت روز ریال قطر بعلاوه ۲٠% کارمزد در مهلت فوق الذکر دریافت می‌گردد.

اطلاع رسانی در خصوص فرایند ثبت نام و یا تأیید پرداخت و خرید نهایی بلیت از طریق سرشماره پیامکی ١٠٠٠٩٨٩٢ صورت خواهد گرفت و هرگونه پیامک ارسالی از سرشماره دیگری در این خصوص مورد تأیید فدراسیون فوتبال نبوده و ممکن است با مقاصد سودجویانه انجام شود.

با توجه به اینکه خرید و فروش بلیت در بازار آزاد غیر قانونی است ثبت نام اشخاص حقیقی به منزله اعلام آمادگی هر فرد جهت دریافت بلیت مسابقات جام ملت‌های آسیا تلقی می‌شود و در صورت تکمیل فرآیند امکان خرید واگذاری بلیت به فرد دیگری وجود ندارد. بر این اساس فدراسیون فوتبال در قبال افراد یا شرکت، آژانس‌های مسافرتی یا اشخاصی که نسبت به خرید غیر مستقیم بلیت از فرد ثالث اقدام می‌کنند هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

سهمیه ویژه فدراسیون فوتبال ایران مختص هواداران تیم ملی در داخل کشور است و علاقمندان به خرید بلیت بازی‌های تیم ملی در خارج از ایران می‌توانند با ثبت نام به طور مستقیم از طریق AFC جهت تهیه بلیت اقدام نمایند.

برنامه دیدارهای تیم ملی به شرح زیر است:

* ایران – فلسطین (۲۴ دی – ساعت ۲۱ – ورزشگاه اجوکیشن سیتی)

* ایران – هنگ کنگ (۲۹ دی – ساعت ۲۱ – ورزشگاه خلیفه)

* ایران – امارات (۳ بهمن – ساعت ۱۸:۳۰ – ورزشگاه اجوکیشن سیتی)

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا