استان ها

جشنواره ابوذر به سمت حل مشکل استان‌ها حرکت خواهد کرد



مرتضی کارآموزیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره ابوذر اظهار کرد: دهمین دوره جشنواره ابوذر در کشور و همچنین در سطح استان‌ها با تغییرات کیفی و محتوایی همراه خواهد بود.

وی افزود: سال گذشته با مشارکت بسیار خوب اهالی رسانه در سراسر کشور روبرو بودیم و حدود ۲۱ هزار اثر از ۶۸۰۰ نفر در جشنواره ابوذر شرکت داده شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه اضافه کرد: امسال سعی خواهیم کرد محورهای جشنواره با خواسته‌های مقام معظم رهبری مخصوصاً در حوزه امیدآفرینی و جهاد تبیین هماهنگ باشد.

وی تاکید کرد: جشنواره ابوذر امسال امسال ابوذر باید طوری شکل داده شود که با خروج از حالت کلیشه به سمت کشف و در نهایت حل مسائل استان‌ها پیش برود.

کارآموزیان اضافه کرد: در تلاش هستیم تا در سال جاری حل مسائل مربوط به استان‌ها پیگیری شود و اصحاب رسانه در فرصت باقیمانده به جشنواره به تولید اخبار امیدآفرین مرتبط با استان بپردازند و در نهایت مشخص شود که با پیگیری و جریان سازی اصحاب رسانه مشکلات استان حل شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر باید کیفی‌تر شده و تنوع محتوایی بیشتری داشته باشد، ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی سازمان بسیج رسانه تربیت نیروهای متخصص رسانه‌ای برای تمدن نوین اسلامی و جبهه رسانه‌ای انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج رسانه با تاکید بر اینکه رسانه‌های زیادی در کشور در پلتفرم‌ها و سکوهای مختلفی در کشور فعال هستند، خاطرنشان کرد: یکی از معضلات رسانه‌ها کمبود نیروهای متخصص است.

وی در پایان یادآور شد: یکی از برنامه‌های ما این است که بتوانیم با برگزاری رویدادهای مختلف علاقه مندان این عرصه را شناسایی و به رسانه‌ها معرفی کند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا