اجتماعی

احتمال طغیان رودخانه در شمال و شرق تهران/مدیریت بحران هشدار داد

احتمال طغیان رودخانه در شمال و شرق تهران/مدیریت بحران هشدار داد



به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از بعد از ظهر امروز دوشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه پنجم مهرماه شاهد وقوع رگبار باران، رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

یزدی مهر با بیان اینکه وقوع سامانه مورد انتظار برای نیمه‌شمالی به‌ویژه ارتفاعات شمالی و شمال شرقی استان تهران پیش بینی شده است، گفت: طبق این پیش بینی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب وجود دارد که در این خصوص به ساکنان مناطق مذکور هشدار می‌دهیم که از اتراق، تردد و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه بر اساس هشدار هواشناسی وزش باد شدید موقتی در این مناطق پیش بینی شده است عنوان داشت: توصیه اکید مدیریت بحران به کوهنوردان احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، عدم استقرار افراد در مناطق مرتفع و ایمن سازی داربست‌ها و ساختمان‌های بلند و بناهای نیمه کاره است.

وی در ادامه از ابلاغ هشدار زرد به همه دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان خبر داد و بیان داشت: تمامی دستگاه‌ها در آماده باش کامل خواهند بود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا