ورزشی

عاملی که بلای جان استقلال شده است/ «خطیر» هم نمی‌تواند کاری کند

عاملی که بلای جان استقلال شده است/ «خطیر» هم نمی‌تواند کاری کند



علی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال حال و روز خوبی ندارد ، هرچه به شروع بازیها نزدیک می‌شویم ناراحتی و استرس هواداران بیشتر می‌شود ، آنها نگران هستند که وضعیت تیمشان در لیگ چه خواهد شد.

وی تاکید کرد: تا به حال استقلال را چنین گرفتار با کوهی از مشکلات ندیده بودیم ، از روزی که نکونام آمد همه چیز تغییر کرد و شواهد نشان می داد که برخی ها منتظر آمدن نکونام بودن تا شرایط را برایش آنقدر سخت کنند تا خسته شده و استعفا بدهد اما سرمربی استقلال محکم ایستاده و هواداران از او حمایت می کنند تا تیم بتواند موفق شود.

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد خطیر گفت : استقلال در حال حاضر مشکل مالی دارد و پولی در باشگاه نیست که هم برای خرید بازیکن باشد هم پرداخت مطالبات بازیکنان فصل پیش، با این شرایط وقتی منابع مالی وجود ندارد کاری از خطیر یا هر مدیر دیگری بر نمی‌آید ، مدیران قبلی هم بخاطر نبود مالی یا استعفا دادند و یا کنار گذاشته شدند، خرید بازیکن پول می خواهد نه وعده وعید، مدتهاست که بازیکنان با استقلال به توافق می رسند اما بخاطر بی پولی باشگاه به تیم دیگری ملحق شدند

وی در خصوص اینکه آیا استقلال در لیگ موفق خواهد شد یا خیر اظهار کرد: درست است که استقلال در جذب بازیکن عملکرد خوبی نداشته ،اما بازیکنانی که در اختیار دارد همه باتجربه و قابل هستند. آبی پوشان بازیکنان بزرگی را هم از دست دادند ولی نفراتی که حضور دارند هرکدام تاثیر گذار هستند و اعتقاد دارم که همین بازیکنان آنقدر آماده و تعصب دارند که می‌توانند شروع خوب در لیگ برتر داشته باشند.

وی در خصوص شرایط نکونام هم خاطر نشان کرد: نکونام مرد با تجربه آیی است و از بهترین‌های فوتبال ایران است،درست است که شرایط را برای او سخت کرده اند و نمی خواهند او موفق باشد اما نکونام هم از تجربه اش می تواند استفاده کند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا