اجتماعی

رگبارهای بهاری مناطقی از اصفهان را فرا می‌گیرد



لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از امروز سه شنبه تا پایان هفته جاری ناپایداری‌های همرفتی بصورت افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، تنش دمایی، گاهی وزش باد شدید لحظه‌ای را بویژه در نیمه غربی و شمال استان انتظار داریم.

وی با بیان اینکه شدت ناپایداری‌ها به طور عمده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب و طی روزهای چهارشنبه و بویژه پنجشنبه خواهد بود، افزود: طی روز چهارشنبه بارش‌های رگباری را در نواحی شمال غرب و روز پنجشنبه در بیشتر مناطق استان انتظار داریم.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، در نیمه شرقی و شمال استان نیز طی امروز تا پنجشنبه وقوع طوفان لحظه‌ای همراه با خیزش گردوخاک و کاهش دید پیش بینی می‌شود و همچنین کاهش دما بین ۲ تا چهار درجه سلسیوس طی روزهای پنجشنبه و جمعه رخ خواهد داد.

امینی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته ۶ دهم میلیمتر بارش باران از ایستگاه کاشان گزارش شد.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا سه درجه سلسیوس کاهش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۷ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۱ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

امینی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۴۴ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای هشت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا