اخبار سربازی و نظام وظیفه

سربازی دوران تمرین افتادگی و صبر است



به گزارش خبرگزاری همسونیوز سردار علی مقواساز شامگاه یکشنبه در آئین گرامی داشت روز سرباز ضمن قدردانی از سربازان سپاه استان اصفهان در همه رده‌ها و یگان‌ها با بیان اینکه ایام سربازی ایام ارزشمندی است و باید از آن بهره برداری لازم برای رشد و تقویت اراده صورت گیرد، اظهار داشت: جوانانی که اهل کار هستند مایه افتخار بوده چرا که آنها با کار و اراده گره خورده‌اند.

وی با بیان اینکه ایستادن پای هدف و اراده، تحقق آن را ممکن می‌سازد، ابراز داشت: برنامه‌ریزی و زمانبندی برای رسیدن به اهداف امری ضروری است و که نباید از آن غافل بود و این امر در ایام جوانی بازده بسیار بالایی خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه دوران سربازی دوران تمرین افتادگی و صبر است، گفت: نتایج این تمرینات را در زندگی آینده لمس خواهند کرد و منجر به ترقی و رشد افراد خواهد شد.

وی افزود: مرد باید کار کند، اگر مرد عزم و اراده برای کار کردن نداشته باشد و اگر خسته شود نمی‌تواند زندگی‌اش را اداره کند و در آینده در ادامه زندگی‌اش به مشکل بر می‌خورد.

پیگیری مهارت آموزی در دوران سربازی

سردار مقواساز اضافه کرد: چنانچه در دوران سربازی برخی از ناملایمت‌ها را شاهد هستید ناشی از تقویت آستانه تحمل است و برای آینده در بردباری مقابل ناملایمات به شما کمک می‌کند.

وی افزود: مهارت آموزی در دوران سربازی را در دستور کار داریم و این امر را با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای در دستور کار قرار داده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به لزوم تقویت ارتباط سربازان با گلستان شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: هر شهیدی چراغ راهی است که باید شناخته شود و با آن ارتباط بگیریم تا راهنما و الگوی ما باشند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا