اخبار سربازی و نظام وظیفه

شهیدی از دشت مغان فدای عزت و استقلال کشور شد


به گزارش خبرگزاری همسونیوز آیت الله سید حسن عاملی در پیامی ضمن تسلیت شهادت سرباز علی بیرامی به دست گروهک تروریستی پژاک، گفت: با نهایت تأسف و تحسر، دست شوم آمریکا دوباره از آستین گروهک ناپاک پژاک بیرون آمد و یکی از فرزندان رشید استان از خطه دشت مغان، فدای عزت، حشمت و استقلال کشور شد.

وی امنیت و آرامش کشور را مرهون دلاوری و رشادت جوانان ایثارگر ایران اسلامی دانست و گفت: جوانان این مرز و بوم با فداکاری و ایثار، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و شبانه روز پاسدار و پاسبان حریم امنیت، ناموس و شرف ملت ایران اسلامی در مرزهای کشورمان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ادامه شهادت پر افتخار و مظلومانه سرباز سرافراز اسلام، شهید علی بیرامی، شهید عرصه امنیت و مرزبانی را به مردم شریف استان اردبیل، بالاخص اهالی شهیدپرور پارس آباد مغان و به ویژه خانواده معظم آن شهید سعید، فرماندهان و مرزبانان استان تبریک و تسلیت گفته و برای این شهید علو درجات از درگاه الهی مسالت کرد.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل نیز در پیامی ضمن تسلیت و تبریک شهادت شهید سرباز علی بیرامی، برای آن شهید عزیز علو درجات و برای خانواده وی صبر جزیل از خداوند متعال مسالت کرد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز به نمایندگی از تشکیلات قضائی استان، شهادت پر افتخار و مظلومانه سرباز سرافراز اسلام، شهید علی بیرامی را تبریک و تسلیت گفته و علو درجات برای این شهید عرصه امنیت و مرزبانی مسئلت کرد.

منبع:مهر

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا