استان ها

شوراهای حل اختلاف رفسنجان بازوی توانمند دادگستری هستند

شوراهای حل اختلاف رفسنجان بازوی توانمند دادگستری هستند



به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رمضانی زاده در همایش استانی صبر رضوی (صلح، بخشایش، رضایت) که با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز حل اختلاف کشور برگزار شد، اظهار داشت: امروز ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان رفسنجان رسماً افتتاح می‌شود.

وی افزود: احداث این ساختمان اقدام بسیار خوب و مؤثری در این شهرستان بوده است که با پشتیبانی رئیس کل دادگستری استان در مدت زمان هشت ماه و با صرف ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.

رمضانی زاده بیان کرد: صلح و سازش یکی از سیاست‌های اصلی قوه قضائیه به شمار می‌رود، از این رو باید کمک شود تا از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت صلح و سازش استفاده شود.

وی از تلاش‌های مجموعه اعضای شورای حل اختلاف رفسنجان تقدیر کرد و گفت: شوراهای حل اختلاف این شهرستان، بازوی توانمند دادگستری هستند و عملکرد خوبی در حوزه صلح و سازش برجای گذاشته‌اند.

رئیس دادگستری رفسنجان با تاکید کرد: خوشبختانه دارای یکی از پرتلاش‌ترین و موفق ترین مجموعه مصلحین و حکمین قرآنی در شهرستان رفسنجان هستیم.

وی اظهار داشت: مصلحین و حکمین قرآنی رفسنجان در کنار شوراهای حل اختلاف، دادگستری و دادسرا حضور دارند و در اجرای برنامه‌های مشترک کمک می‌کنند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا