ضرورت همکاری پلیس و سازمان نظام روانشناسی

ضرورت همکاری پلیس و سازمان نظام روانشناسی



به گزارش ایسنا، و بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست تعاملی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره  کهبه مناسبت بزرگداشت روز  مشاوره و روانشناس برگزار شد، با اشاره به نقش مهم، موثر و معتبر سازمان نظام روانشناسی و مشاوره به عنوان اصلی‌ترین صنف تخصصی این حوزه، گفتمان سازی سلامت روان را به عنوان ادبیات قالب فرد، خانواده و جامعه مورد تاکید قرار داد.

منتظرالمهدی همچنین با اشاره به امکانات، تجهیزات و ظرفیت های موجود در معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس از آمادگی این معاونت در راستای تولیدات رسانه‌ای مشترک با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خبرداد.

محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور نیز در این دیدار گفت:‌ انتصاب یکی از روانشناسان عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در سمت معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فرصت مغتنمی است که با سابقه قبلی فعالیت ایشان می‌تواند موجبات بالندگی هر چه بیشتر پلیس در این حوزه را فراهم کند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با بیان اینکه امروزه حوزه روانشناسی و مشاوره پلیس به سطح مناسبی از رشد دست یافته است که از شیوه‌های علمی و بروز در حوزه های ماموریتی خود استفاده می‌کند، از اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط پلیس در این رابطه قدردانی کرد.

حاتمی تصریح کرد: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور آماده تعامل سازنده در حوزه اقدامات فرهنگی و اجتماعی است که می تواند با بهره گیری از ظرفیت 50 هزار  روانشناس و مشاور عضو سازمان به عنوان پرچمداران حوزه سلامت روان در اقدامات پیشگیرانه با معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس همکاری کند.

انتهای پیام

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع ایسنا

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا