لزوم درک درست و بصیرت در مقابل توطئه دشمن

لزوم درک درست و بصیرت در مقابل توطئه دشمن



سرتیپ دوم سید تقی حسینی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان نوشهر با محوریت شهدای خان طومان با بیان اینکه امنیت و آسایش ما به واسطه نقش آفرینی نیروهای امنیتی است، اظهار کرد: نیروهای امنیتی در تمام مرزها و نقاط مختلف این مرز و بوم در حال انجام وظیفه هستند.

وی بااشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص برگزاری مراسم تجلیل و گرامیداشت شهدا، ‌افزود: یادواره شهدا از شعائر الهی است و دل‌ها را حیات می بخشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کسانی به سوریه رفتند و به شهادت رسیدند ۳۰ سال خدمت خود را در سپاه به پایان رسانده بودند و یا به صورت داوطلبانه رفتند، تصریح کرد: این رفتن ها نشانه این است که این شهدا صاحب نفس مطمئنه بودند.

فرمانده مرزبانی مازندران به برنامه های بسیار زیاد دشمن برای راه اندازی جنگ منطقه ای اشاره کرد و گفت: نظام سلطه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرد تا جمهوری اسلامی پا نگیرد و در نطفه خفه شود و در این راه تلاش‌های بسیاری انجام داد.

حسینی با اشاره به وضعیت فعلی و اغتشاشات اخیر، بیان کرد: دشمن در این فضا اقداماتی انجام داد که روی دل‌ها را زنگار گرفته است و برگزاری یادواره های شهدا زدودن زنگار دل است.

وی در ادامه به تلاش‌های بلوک شرق و غرب به مخالفت با انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: حیات انقلاب و شکل گیری آن مرهون علما و مراجع به ویژه نقش محوری امام راحل است.

فرمانده مرزبانی استان مازندران، خاطرنشان کرد: زمانی که انقلاب اسلامی شکل گرفت همه دنیا متعجب بودند که چطور کشوری می تواند بدون کمک بلوک شرق و غرب دوام داشته باشد.

حسینی با تاکید بر اینکه همه ما مدیون امام راحل هستیم، یادآور شد: دشمنان با راه انداختن جنگ تحمیلی، حادثه طبس و چندین فتنه دیگر سعی کردند انقلاب را از پای درآورند اما در شاهد معجزه‌هایی بودیم که موجب شد انقلاب اسلامی محکم و استوار استمرار یابد.

وی تحریم تسلیحاتی علیه ایران را یکی دیگر از برنامه های دشمن برشمرد و گفت: بازی با کشور در موضوع پرونده هسته ای،  جنگ افغانستان و عراق از دیگر برنامه ها بوده است.

فرمانده مرزبانی مازندران بر توجه بیش از پیش به جنگ ترکیبی دشمن درشرایط فعلی تاکید کرد و متذکر شد: بخش اعظم اضطراب ریشه در جنگ ترکیبی دشمن دارد و باید خیلی دقت کنیم زیرا عملیات روانی عملیات مدیریت بر ذهن است.

حسینی ایجاد جنگ روانی در فضای مجازی و انتشار بسیاری ازدروغ ها را نمونه ای از این جنگ ترکیبی دانست و ادامه داد: شمار زیادی از جوانان و جامعه هوشیار و دشمن شناس هستند اما بخشی مسموم شدند که ریشه در جهالت دارد.

وی با بیان اینکه دشمن کارش دشمنی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند و باید جامعه را آگاه کنیم و امروز اگر درک درست و بصیرت لازم را  نداشته باشیم مشکلات جدی عاید ما می شود.

انتهای پیام

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع ایسنا

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا