ورزشی

پاکدل: با حضور تیم های سوئد و جزایر فارو صعود ما قابل تصور نبود

پاکدل: با حضور تیم های سوئد و جزایر فارو صعود ما قابل تصور نبود



به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران شنبه شب ۱۴ مردادماه در آخرین مسابقه مرحله گروهی به مصاف تیم بروندی تیم چهارم آفریقا رفت و با برتری پرگل ۴۶ بر ۲۴ به دومین پیروزی خود دست یافت. شاگردان رحیمی زاد با دو برد و یک تساوی با ارزش مقابل سوئدتیم سوم جهان بعد از ۱۳ سال غیبت از مسابقات جهانی برای اولین بار راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال پس از پیروزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران برابر بروندی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان گفت: حضور در جمع ۱۶ تیم برتر و صعود به مرحله یک هشتم نهایی را تبریک می گویم.

وی افزود: شاید تصور حضور در مرحله یک هشتم با توجه به حضور تیم های سوئد و جزایر فارو که از قدرت های برتر جهان هندبال هستند کمی سخت بود اما با درخشش بازیکنان و همت کادر فنی این اتفاق محقق شد و با ۵ امتیاز مقتدرانه به مرحله بعد صعود کردیم.

پاکدل ادامه داد: قطعاً در مرحله یک هشتم کار سختی پیش رو داریم اما امیدوارم با تلاش بازیکنان و دعای خیر مردم بخصوص جامعه هندبال بتوانیم اتفاق های خوبی رقم بزنیم هر چند تا همین جا نیز کار بزرگ و درخشانی صورت گرفته است.

رئیس فدراسیون هندبال اضافه کرد: خوشبختانه هندبال ایران با توجه به برنامه ریزی ها مسیر خود را پیدا کرده و خوشحالیم امروز در جهان هندبال از هندبال ایران با احترام صحبت می شود و این امر هم به دلیل زحمات و تلاش‌های جامعه بزرگ هندبال اعم از هیات هندبال استانی و شهرستان ها، باشگاه های هندبال، کادر فدراسیون و همچنین حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و ایرانسل به عنوان حامی مالی فدراسیون هندبال است. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد.

پاکدل افزود: البته در این بین با توجه به تعدد تیم های ملی هندبال و اعزام های مختلف مشکلاتی هم وجود دارد که امیدوارم با حمایت های مسئولان و همچنین سرپرست وزارت ورزش جناب آقای کیومرث هاشمی این مشکلات نیز برطرف شود.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در جدول یک هشتم نهایی با تیم های عربستان، آلمان و جزایر فارو هم گروه است.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا