اقتصادی

متوسط نرخ بیکاری لرستان به میانگین کشوری می‌رسد

متوسط نرخ بیکاری لرستان به میانگین کشوری می‌رسد



به گزارش خبرنگار مهر، صولت مرتضوی امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از کشت و صنعت صبا، اظهار داشت: متوسط بیکاری لرستان به میانگین کشوری می‌رسد.

وی با بیان اینکه لرستان موقعیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد، عنوان کرد: در این راستا تلاش می‌کنیم متوسط نرخ بیکاری در این استان به میانگین کشوری برسد.

مرتضوی با تأکید بر اینکه مشاغل خانگی، خرد و کوچک، صنایع‌دستی و بزرگ باید در لرستان تقویت شود، گفت: توسعه و گسترش صنایع بزرگ نیاز به حمایت دولت دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از سفر به لرستان را بررسی و رصد حوزه اشتغال و نظارت میدانی بر عملکرد دستگاه‌های مرتبط وزارت کار عنوان کرد و گفت: تعداد قابل‌توجهی واحدهای با ظرفیت مناسب در لرستان شامل سیمان، دارو و لاستیک‌سازی وجود دارد که باید توسعه یابند.

مرتضوی از پرداخت تسهیلات به شرکت کشت و صنعت صبا الیگودرز خبر داد و گفت: مقرر شده است که پرونده این واحد از محل تبصره ۸ با عاملیت بانک رفاه بررسی و نسبت به پرداخت رقم پیشنهادی اقدام شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت استان‌های زاگرس نشین گفت: یک کارگروه به‌منظور رصد نیازمندی‌ها و رفع مشکل بیکاری این استان‌ها فعالیت می‌کند که تصمیماتی در این کارگروه در حال اتخاذ است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا