اخبار سربازی و نظام وظیفه

مرزبانی نقش تأثیرگذاری در تولید امنیت پایدار کشور دارد

به گزارش خبرگزاری همسونیوز، سردار احمدعلی گودرزی در جمع صمیمانه کارکنان و فراگیران مرکز آموزش شهید رجایی کرمانشاه اظهار کرد: تحقق شعار امسال که توسط فرماندهی معظم کل قوا نام‌گذاری شد، باید با نقش بستن در ذهن و قلوب تک‌تک افراد، موجبات تحول واقعی در زندگی و امور آن‌ها را فراهم سازد.

وی افزود: جوانان، آینده‌سازان این کشور هستند که باید قدر خود و این دوران حساس را بدانند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه سربازی دوران سرنوشت‌ساز زندگی هر فردی به شمار می‌آید، گفت: امنیت، آسایش و آرامش مردم در گرو حفاظت و صیانت از مرزهای کشور است و در این بین مرزبانی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در تولید امنیت پایدار و توسعه اقتصادی کشور دارد.

وی ادامه داد: شاید اکنون فقط عده‌ای به دنبال گذر از این دوران باشند و برای پایان آن لحظه‌شماری کنند، اما سربازان در این مدت می‌آموزند که چگونه برای عمر خود برنامه‌ریزی کنند، خدمت سربازی منجر به ساخته‌شدن و آمادگی فرد برای زندگی در آینده می‌شود.

فرمانده مرزبانی ناجا از خدمت سربازی به‌عنوان دوران حساس زندگی نام برد و بیان کرد: باید از وجود روحانیت معظم و مربیان در حوزه‌های نظامی و اعتقادی بهره برد و مسائل اعتقادی را در این دوران محکم کرد.

وی افزود: آموزش‌های رزمی، دفاعی و آشنایی با تجهیزات و امکانات نظامی از دیگر مواردی است که فراگیران باید از این دوران بهره‌برداری کند.

گودرزی از استان کرمانشاه و مردم آن به عنوان نماد دلاوری و ایثار نام برد و گفت: در عملیات مرصاد دشمن با تمام توان خود در تلاش بود که به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند، ولی با تلاش و ایثار مردم این سرزمین و هوشیاری و توانمندی نیروهای مسلح مغلوب شد.

وی تاریخ مردم کرمانشاه را پر از دلاور مردی دانست و تصریح کرد: از شروع جنگ تا پایان آن نشانه‌های دفاع جانانه در این سرزمین وجود داشته و دارد.

منبع:مهر

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا