ورزشی

مقیمی شگفتی‌ساز شد/ ۲۴ ساعت سرنوشت‌ساز در انتظار ملی‌پوشان تنیس

مقیمی شگفتی‌ساز شد/ ۲۴ ساعت سرنوشت‌ساز در انتظار ملی‌پوشان تنیس



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم جام دیویس کشورمان در روز نخست مرحله پلی‌آف گروه ۲ جهانی در کلمبو سریلانکا به مصاف استونی رفت.

در نخستین دیدار انفرادی، حمیدرضا نداف با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر صفر مقابل اولیوراوجاکا نتیجه را واگذار کرد اما در دومین بازی سینا مقیمی موفق شد با ارائه نمایشی قابل تحسین، ۶ بر یک، ۷ بر ۵ و ۶ بر ۴ کریتسین تام را از پیش رو بردارد تا جدال دو تیم با تساوی یک بر یک در روز نخست به پایان برسد. به این ترتیب با کسب این نتیجه و تساوی یک بر یک ایران برابر استونی، نمایندگان کشورمان فردا در دیدارهای حساس دونفره و انفرادی به مصاف استونی می‌روند تا تکلیف تیم برنده در این ررویداد مشخص شود.

در تیم ایران حمیدرضا نداف، سینا مقیمی، علی یزدانی، سامیارالیاسی و امیرحسین بادی حضور دارند. محمدرضا توکلی به عنوان سرمربی، آلدین ست کیچ و مهدی بهزادپور به عنوان مربی، فرید یزدان یار بدنساز و دکتر مهرشاد پورسعید (پزشک) به همراه فرشاد صفتی تیم اعزامی را همراهی می‌کنند. داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان نیز با حضور در سریلانکا به جمع ملی‌پوشان پیوست و در کلمبو حضور دارد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا