سیاسی

دعوت خانه کارگر از افراد حائز شرایط برای ثبت نام در انتخابات

دعوت خانه کارگر از افراد حائز شرایط برای ثبت نام در انتخابات



به گزارش خبرگزاری مهر، خانه کارگر با صدور اطلاعیه‌ای کارگران حائز شرایط را به نامزدی در انتخابات مجلس دعوت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

ملت شریف ایران

صمیمانه‌ترین درودها را نثارتان می‌کنیم و عزاداری پرشورتان در ایام شهادت سیدالشهداء و یاران باوفایش را از عمق وجود ارج مینهیم.

همانطور که استحضار دارید در ۱۱ اسفندماه سال جاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین مین دوره خبرگان رهبری برگزار می‌گردد.

امروز بیش از هرزمانی ثمره عدم مشارکت مؤثر در انتخابات نمایان شده است. متأسفانه در حوزه اقتصادی که می‌بایست کانون توجهات خانه ملت باشد، اقدامات اساسی که بتواند اوضاع معیشتی دهک‌های غیر برخوردار را سامان دهد، شاهد نبودیم و فقدان حضور عناصر مجرب و آگاه محسوس گشت.

تشکیلات خانه کارگر لازم می‌داند کما فی السابق اعتراض خود را در خصوص تعیین حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد برای نامزدهای انتخابات مجلس ابراز نماید. گنجاندن این بند در قانون و ابلاغ آن موجب شده است میلیون‌ها کارگر و کشاورز آگاه و بصیر از حق “انتخاب شدن” محروم گردند.

واقعیت این است که سالهاست در ظاهر، مدرک گرایی را نفی می‌کنیم اما مسیری در پیش می‌گیریم که مدرک دانشگاهی بالاتر از کارشناسی را ملاک دانایی و کارآمدی تعیین می‌کنیم.

با همه این اوصاف که سالهاست ذائقه بسیاری از کارگران و بازنشستگان به جهت عدم توجه به ملاک‌های واقعی ازجمله آگاهی، ظلم ستیزی و حاکمیت مستضعفان بر امورات بویژه در قوه تقنینی را تلخ نموده است؛ ما بر این باوریم یگانه راه تغییر این وضع و متمرکز نمودن همه تلاش‌ها به تأمین مایحتاج و رونق بخشیدن به سفره کارگران و کشاورزان و حقوق بگیران و… در گرو مشارکت مسئولانه در انتخابات بویژه مجلس شورای اسلامی به عنوان “رأس امور” است.

به منظور حرکت به سمت تحقق این منظور، تشکیلات خانه کارگر از آحاد کارگران عزیز در سراسر کشور و همه کسانی که باور به تغییر واقعی وضع موجود به نفع فقرا را دارند و جدای از دارا بودن شرایط مندرج در قانون، زمینه اولیه برای جلب اعتماد مردم حوزه انتخابیه مدنظر را در خود احساس می‌کنند دعوت می‌نماید با توکل به ذات اقدس الهی و با نیت “خدمت بی دریغ و مستمر به محرومان” نام خویش را در لیست داوطلبین نمایندگی مجلس ثبت نموده و از هیچ تلاشی برای تبیین مسائل اصلی کشور و امید بخشی به جامعه فروگذار نباشند.

بدیهی است که خانه کارگر حسب وظیفه ذاتی خویش در حد وُسع و توان خویش حمایت‌های لازم را از همه کسانی که که معتقدانه به عزت کارگران می‌اندیشند و در سایه سار این نظام مقدس به اصلاحات واقعی با محوریت عرصه اقتصادی توجه و ابرام دارند و از سوی دیگر زمینه اقبال اهالی حوزه انتخابیه را نیز دارند، کمک خواهد نمود. لذا همه این عزیزان را به پیش ثبت نام داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی که از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ انجام می‌پذیرد دعوت می‌نمائیم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا