ورزشی

کسی برای تساوی به ورزشگاه نمی‌آید/ واکنش به شکست دوباره استقلال

کسی برای تساوی به ورزشگاه نمی‌آید/ واکنش به شکست دوباره استقلال



به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر ساعت ۱۹ روز شنبه ۱۸ فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت.

محرم نویدکیا سرمربی مس در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: استقلال تیم منضبط و صدرنشین لیگ برتر است که دارای ساختار دفاعی بسیار خوبی هم هست. این تیم در ضربات ایستگاهی و فاز هجومی هم نمایش فوق العاده ای دارد.

وی با بیان این که نکونام تیم قابل تحسینی درسته کرده است گفت: با شرایطی که دو تیم دارند به نظرم بازی جذابی را شاهد خواهیم بود. البته تیم ما وضعیت اقتصادی خوبی ندارد و حامی بازیکنان خواهم بود و امیدوارم مشکلات حل شود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد احتمال این که ممکن است تیمش بتواند مانند جام حذفی استقلال را شکست دهد گفت: ما در آن بازی خیلی با کیفیت کار کردیم اما آن دیدار شرایط متفاوتی داشت و در خانه ما برگزار شد. سعی می کنیم مثل همان دیدار بازی کنیم ولی در فوتبال نمی شود همان چیزی را که دوست دارید در زمین پیاده کنید.

محرم نویدکیا با بیان این که نمی خواهد وارد مسایل حاشیه ای شود گفت: حواشی برای من جذابیتی ندارد و دوست داریم تیمم نتیجه بگیرد اما نمی خواهم این نتیجه گرفتن به هر قیمتی باشد. ترجیح می دهم چیزی را که دوست دارم انجام بدهم. اگر موفق شوم ادامه می دهم و اگر نتوانستم در خانه می نشینم.

وی ادمه داد: ترجیح من این است که اول تیمم فوتبال زیبایی بازی کند. امروزه دیگر کسی برای صفر – صفرها پول خرج نمی‌کند که به ورزشگاه برود. فکر می‌کنم دنیای تساوی‌ها و صفر – صفرها تمام شده است. ما چون فوتبال دولتی داریم و باشگاه‌ها دولتی اداره می‌شوند، مهم نیست که در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفر تماشاگر باشد یا پنج هزار نفر.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا