اخبار سربازی و نظام وظیفه

نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار و عزت قرار دارند

به گزارش همسو نیوز سرهنگ داوود حمدی  ظهر  پنجشنبه در آیین قدردانی از سربازان نمونه یگان ها، امدادگران، رابطین بازرسی، مشاوران و همیاران ایمنی بازرسی این تیپ زرهی در محل تالار شقایق زنجان، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس دلاورمردان ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح، مردانه جنگیدند و به پیروزی های غرورآفرین رسیدند. 

وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس ماندگار ترین برگ زرین تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است و از خاطره ها هرگز نمی رود. 

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس مقابل دشمنان، حماسه‌هایی جاوید و ماندگار خلق کردند.

حمدی به عملیات غرورآفرین ثامن الائمه، اشاره کردو گفت: در این عملیات غرور آفرین  رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی با مشارکت نیروهای توانمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردانه و شجاعانه جنگیدند و فتح بابی برای انجام سایر عملیات ها شد.

وی با تاکید بر اینکه  رزمندگان اسلام با تمام توان در مقابل سربازان رژیم بعث عراق، مقاومت و ایستادگی کردند و اجازه ندادند  یک وجب از خاک ایران در دست دشمن باقی بماند، گفت: نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار و عزت قرار دارند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در ادامه به آموزش و مهارت آموزی سربازان اشاره کرد و گفت: آموزش،  مهارت آموزی و ارتقا سطح معنوی و دینی و سبک زندگی اسلامی سربازان یکی از رسالت های مهم  ارتش است و تاکنون هم اقدامات خوبی انجام شده است. 

منبع: خبرگزاری مهر
این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا