ورزشی

برخورداری و نعمت زاده راهی نیمه نهایی شدند



به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مسابقات که به میزبانی ایتالیا در شهر رم جریان دارد، امروز یکشنبه ۲۱ خردادماه مبارزات اوزان ۴۹- کیلوگرم بانوان و ۸۰- کیلوگرم آقایان برگزار شد که مبینا نعمت زاده و مهران برخورداری راهی نیمه نهایی شدند، امیرمحمد بخشی به دلیل آسیب دیدگی مبارزه نکرد و غزل سلطانی در نیمه نهایی به دیگر نماینده کشورمان از دست یابی به مدال بازماند.

در وزن ۴۹- کیلوگرم تیم کشورمان دو نماینده داشت که هر دو تکواندوکار با برتری برابر رقبای خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. مبینا نعمت زاده ابتدا «دنیا ابوطالب» دارنده مدال برنز مسابقات ۲۰۲۲ جهان از عربستان را ۲ بر صفر شکست داد و سپس در مبارزه با «لنا استاکوویچ» از کرواسی دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان در سالهای ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ مقتدرانه ۲ بر صفر صاحب برتری شد. از قسمت بالای همین بخش از جدول نیز غزل سلطانی دیگر نماینده کشورمان ابتدا «یلدریم» از ترکیه را ۲ بر صفر شکست داد و در ادامه و پیکار با «آندره رامیرز» از کلمبیا ۲ بر یک صاحب پیروزی شد.

در مرحله یک چهارم نهایی این وزن دو تکواندوکار کشورمان به مصاف هم رفتند که در این دیدار تمام ایرانی نعمت زاده دو بر یک صاحب برتری شد و به نیمه نهایی صعود کرد و مدال برنز خود را قطعی کرد. نعمت زاده برای صعود به دیدار نهایی باید با «پانیباک» از تایلند پیکار کند.

مهران برخوداری در وزن ۸۰- کیلوگرم کار خود را با برتری ۲ بر صفر مقابل «سالازار» از مکزیک آغاز کرد و در ادامه «اسماعیل بوزید» از فرانسه را نیز با همین نتیجه از پیش رو برداشت و در ادامه و بازهم ۲ بر صفر در پیکار با «جسوربک جایسانوف» دارنده طلای آسیا و گرنداسلم به برتری دست یافت و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. وی برای صعود به فینال باید با «ریچارد اورمن» از نروژ مبارزه کند.

برای تیم ملی کشورمان تا پایان روز دوم ناهید کیانی و مهدی حاج موسایی دو نشان نقره و ابوالفضل زندی یک مدال برنز کسب کرده‌اند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا