اقتصادی

وزیر جهاد کشاورزی: برای انجام تکلیف ملی و شرعی آمده‌ام

وزیر جهاد کشاورزی: برای انجام تکلیف ملی و شرعی آمده‌ام



به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی حضور پای صندوق رأی را ادای تکلیف ملی و شرعی دانست و از مردم ایران برای حضور فعال و گزینش اصلح در انتخابات دعوت کرد.

وی با حضور در حسینیه ارشاد تهران نام گزینه‌های انتخابی خود را در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

وی در حاشیه این مراسم و در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی فرمودند «مجلس در رأس امور است» و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مشارکت مردم و کارکرد مجلس تاکید دارند و ما به تاسی از رهبری پای صندوق رأی آمده‌ایم تا تکلیف ملی و شرعی خود را ادا کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی حضور در انتخابات و گزینش اصلح را مشارکت مؤثری در روند توسعه و آبادانی کشور برشمرد و افزود: مشارکت بالا و شایسته گزینی مجلسی قوی و مقتدر خواهد ساخت و این مجلس باعث تقویت دولت و پیشبرد پر شتاب برنامه‌های پیشرفت کشور خواهد بود.

نیکبخت آثار مشارکت بالای مردم را در سطح بین‌المللی و داخلی مؤثری ارزیابی کرد و گفت: حضور فعال و پرتعداد مردم پای صندوق آرا باعث خوشحالی دوستان و خار در چشم دشمنان است، دوست و دشمن رفتار انتخاباتی مردم را رصد می‌کنند و با این حضور پرشور، دشمن مأیوس و منفعل می‌شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا