اجتماعیاقتصادیبازار

ویژگی‌های یک آزمایشگاه همسو با مردم چیست؟ + معرفی تهران لب

ویژگی‌های یک آزمایشگاه همسو با مردم چیست؟ + معرفی تهران لب

در زمینه سلامت و بهداشت، آزمایشگاه‌های پزشکی نقش حیاتی و تاثیرگذاری دارند. امروزه، یافتن یک آزمایشگاه پزشکی مناسب و باکیفیت مثل تهران لب که همسو با مردم باشد، تبدیل به یکی از دغدغه‌های مهم در ایران شده است. پزشکان برای تشخیص دقیق نوع بیماری و انتخاب روش درمان مناسب، به نتایج آزمایشات پزشکی دقیق نیاز دارند.

آزمایشگاه همسو با مردم، آزمایشگاهی می‌باشد که از محیطی سالم و آرام، کارکنان حرفه‌ای، تکنولوژی و تجهیزات به‌روز و پیشرفته، قیمت منصفانه و… برخوردار باشد. در کنار این موارد، طرف قرارداد بودن با بیمه‌ها مهمترین شرط مردمی بودن یک آزمایشگاه است. به در نظر گرفتن مجموع این موارد می‌توان گفت که آزمایشگاه تهران لب، همسوترین آزمایشگاه با مردم می‌باشد.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب با داشتن به‌روزترین تجهیزات آزمایشگاهی و ارائه خدماتی نظیره آزمایش HPV، آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش غربالگری (سه ماهه اول و دوم و سوم)، تست DNA، آزمایش تشخیص هویت، انجام مشاوره ژنتیک و سایر خدمات دیگر حتی در منزل و محل کار شما، برترین و بهترین آزمایشگاه تهران می‌باشد که می‌تواند با ارائه نتایج آزمایشگاهی درست و دقیق، شما را از وضعیت سلامتی خود آگاه کند و سبب تصمیم‌گیری‌های درست پزشکی شود. آزمایشگاه تهران لب با بسیاری از بیمه‌های درمانی کشور قرارداد دارد که این امر سبب همسو شدن آن با مردم می‌شود.

ویژگی‌های یک آزمایشگاه همسو با مردم چیست؟ + معرفی تهران لب

تعریف آزمایشگاه پزشکی یا بالینی

آزمایشگاه پزشکی یا بالینی (Medical Laboratories) محلی است که در آن نمونه‌گیری‌ها مختلفی از انسان گرفته می‌شود و آزمایشات مربوط به آنها صورت می‌گیرد. از نتایج آزمایشات پزشکی برای تشخیص، درمان، و پیشگیری از بیماری‌ها استفاده می‌شود. آزمایشگاه‌ها اطلاعاتی اساسی را درباره وضعیت سلامت بیماران ارائه می‌دهند و نقش مهمی را در جهت بهبود وضعیت بیماران ایفاء می‌نمایند.

بنابه گزارش پایگاه خبری همسونیوز، تهران لب مجهزترین و بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران می‌باشد که شما می‌توانید برای چکاپ کامل بدن خود به آن مراجعه کنید و از وضعیت سلامت بدن خود آگاه شوید. تهران لب، از تمامی ویژگی‌های خوب یک آزمایشگاه نظیره محیط مناسب، کادر حرفه‌ای، تجهیزات پیشرفته، خدمات گسترده، آزمایش در منزل و آزمایش در محل کار و… برخوردار است. به همین دلیل، تهران لب بهترین آزمایشگاه تهران می‌باشد.

“برای رزرو انواع آزمایش های طبی در آزمایشگاه تهران لب و یا در منزل و محل کار با شماره تلفن 1650 برای استان تهران و شماره تلفن 88709970-021 برای دیگر استان‌ها تماس بگیرید.”

خدمات آزمایشگاه‌های طبی شامل چه مواردی می‌شود؟

در آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیکی، فعالیت‌های متنوعی انجام می‌شود تا نیازهای مراجعه‌کنندگان برطرف شود. خدماتی نظیره آزمایش HPV، آزمایش غربالگری، آزمایش خون، آزمایش بیوشیمی، آزمایش سرولوژی، آزمایش انگل شناسی، آزمایش میکروبیولوژی، آزمایش هورمونی، آزمایش ژنتیک، آزمایش و سنجش ریسک انواع سرطان، آزمایش ادرار، آزمایش COVID، آزمایش تشخیص هویت، آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش پرولاکتین، آزمایش سل فری، مشاوره‌ی ژنتیک، تست تعیین جنسیت نوزاد، تست PGD و تست PGT، از جمله خدماتی هستند که در اینگونه آزمایشگاه‌ها ارائه می‌شوند. در ادامه توضیحاتی نسبت به برخی از آنها ارائه می‌شود.

آزمایش HPV 3- مشاوره ژنتیک

آزمایش HPV

تست HPV یکی از روش‌های اصلی برای تشخیص ویروس پاپیلومای انسانی (HPV)، عفونت‌های زگیل تناسلی و سرطان دهانه رحم می‌باشد. این آزمایش معمولا به همراه آزمایش پاپ اسمیر انجام می‌شود. ویروس HPV از طریق روابط جنسی محافظت نشده و تماس نزدیک پوستی از فردی به فردی دیگر منتقل می‌شود و ممکن است بدون نمایش علائم، در بدن باقی بماند. این ویروس به شدت مسری می‌باشد و با کمترین تماس پوستی به سرعت منتقل می‌یابد. در آزمایش HPV سلول‌های دهانه رحم جمع‌آوری می‌شود و آزمایشات و تست‌های لازم بر روی آنها انجام می‌گردد. در صورت مثبت بودن تست‌ها، ژنوتایپ ویروس نیز تعیین می‌شود تا در پیگیری و درمان بیماری مورد استفاده قرار گیرد.

آزمایشگاه تهران لب، به دلیل داشتن کادر مجرب و دستگاه‌های جدید بهترین آزمایشگاه تهران برای انجام تست HPV می‌باشد. شما می‌توانید از طریق آزمایش HPV، که مطمئن‌ترین روش‌ غربالگری برای تشخیص وجود یا عدم وجود ویروس پاپیلومای انسانی است، می‌توانید از وضعیت سلامت خود باخبر شوید.

مطالعه بیشتر:

https://ofogheeghtesad.com/medicine-health-beauty/news/100051/

آزمایش پاپ اسمیر

تست پاپ اسمیر از آزمایش‌هایی بی‌خطر و مقرون به صرفه برای تشخیص سرطان، عفونت‌ها و مشکلات واژینال می‌باشد که نقش حیاتی را در حفظ سلامت زنان ایفاء می‌کند. آزمایش پاپ اسمیر از روش‌های معتبر برای غربالگری در جهان است که به صورت دوره‌ای برای زنان انجام می‌شود. بعد از انجام تست پاپ اسمیر، متخصصین سلول‌های واژن و دهانه رحم در زیر میکروسکوپ به طور دقیق بررسی می‌کنند. سپس، احتمال ابتلای فرد به سرطان گردن رحم و یا عوامل مختلفی که ممکن است منجر به این نوع سرطان شود را مشخص و نتایج خود را ثبت می‌کنند.

انجام آزمایش پاپ اسمیر کمک می‌کند که سرطان دهانه رحم در مراحل اولیه شناسایی شود. به این ترتیب، درمان آن آسانتر می‌شود و می‎توان برای جلوگیری از پیشرفت آن، ‌اقدامات لازم را به عمل آورد. همچنین، تست پاپ اسمیر می‌تواند منجر به شناسایی عفونت‌های مقاربتی (مانند ویروس پاپیلومای انسانی که عامل اصلی سرطان دهانه رحم می‌باشد) شود و به تشخیص آن کمک نماید. آزمایش اسمیر در زبان انگلیسی «Papanicolaou Test» یا «Pap Test» می‌باشد.

شما می‌توانید برای انجام آزمایش پاپ اسمیر به آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب که مجهزترین آزمایشگاه تهران می‌باشد، مراجعه کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

تست DNA

آزمایش DNA برای تجزیه و تحلیل ژن‌های تشکیل‌دهنده انسان مورد استفاده قرار می‌گیرد. تست دی ان ای (که یکی از تست‌های ژنتیکی می‌باشد) می‌تواند با هدف تعیین هویت فرد، اثبات نسبت فرزند و بررسی سلامت فرد و فرزندانش انجام شود. همچنین، آزمایش دی ان ای برای انجام تحقیقات در موارد جنایی و شناسایی مجرم نیز به کار می‌رود. برای انجام تست DNA، می‌توان از خون، مو، بافت، استخوان، بزاق دهان و… نمونه گیری گرد.

از طریق آزمایش DNA اطلاعات مختلفی درباره ژن‌ها، کروموزوم‌ها و پروتئین‌ها به دست می‌آید. در مواردی نظیره آزمایش تشخیص هویت (که بسیار مهم و پرکاربرد می‌باشد)، آزمایش کاریوتایپ مایع آمنیون، تست فارماکوژنتیک، تشخیص بیماری ژنتیکی، بررسی سلامت جنین و مادر و سایر موارد دیگر، از تست DNA استفاده می‌شود و نتایج آن کمک زیادی به متخصصین می‌نماید.

آزمایشگاه تهران لب، بهترین آزمایشگاه تهران برای انجام آزمایش DNA می‌باشد که از امکان آزمایش در منزل تهران و حتی محل کار برخوردار است. شما می‌توانید درخواست تست DNA در منزل یا محل کار خود را به این آزمایشگاه ارائه دهید تا از طریق آن، بتوانید بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه به راحت‌ترین شکل ممکن آزمایش دی ان ای را انجام دهید. از بابت هزینه و نتایج، هیچ تفاوتی بین آزمایش حضوری و آزمایش در منزل و آزمایش در محل کار تهران وجود ندارد.

آزمایش غربالگری

آزمایشات غربالگری حاملگی در دوران بارداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند؛ زیرا در این مرحله، سلامت جنین نیازمند مراقبت و توجه ویژه‌ای دارد. برای به دنیا آمدن فرزندی سالم بدون مشکلات ژنتیکی و اختلالات کروموزومی، آزمایش غربالگری لازم و ضروری می‌باشد.

تست غربالگری، آزمایشاتی می‌باشد که برای تشخیص زودهنگام بیماری انجام می‌شود. آزمایش غربالگری به عنوان موثرترین روش برای جلوگیری و درمان انواع اختلالات کروموزومی و ژنتیکی جنین شناخته می‌شود. انجام این تست به خصوص برای مادرانی که بالای 35 سال سن دارند، به دلیل ریسک زیاد ابتلای کودک به سندروم داون و مشکلات کروموزومی، مهم و لازم می‌باشد. همچنین، تست غربالگری برای افرادی که دارای بیماری‌های عفونی و خونی می‌باشند و امکان انتقال آن به نوزاد وجود دارد، ضروری است. انجام آزمایش غربالگری برای افراد که دارای سابقه بیماری ژنتیکی هستند و همین طور، برای مادرانی که از سابقه بارداری ناموفق برخودارند، نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

تست غربالگری بارداری بیشتر مرتبط با سلامت جنین می‌باشد و تا حدودی نیز سلامت مادر را دربرمی‌گیرد. انجام این تست برای جلوگیری از اختلال ژنتیکی در نوزاد می‌باشد. آزمایش غربالگری جنین در سه مرحله انجام می‌شود:

  • آزمایش غربالگری سه ماه اول
  • آزمایش غربالگری سه ماه دوم
  • آزمایش غربالگری سه ماه سوم

این آزمایش نشان دهنده‌ی 100% ابتلاء جنین به بیماری نیست و از دقت کمتری نسبت به آزمایش های پیشرفته‌تر نظریه آمنیوسنتز یا NIPT برخوردار است.

آزمایشگاه تهران لب از امکانات پیشرفته و کادر متخصصی بهره‌مند می‌باشد که سبب می‌شود آزمایش غربالگری، در این آزمایشگاه به بهترین شکل ممکن انجام شود. به دلیل داشتن همین ویژگی‌ها، این آزمایشگاه تبدیل به برترین آزمایشگاه تهران شده است.

مشاوره ژنتیک

در مشاوره ژنتیک، که یک حوزه از ژنتیک پزشکی می‌باشد، افرادی که با خطر و احتمال بروز بیماری‌های ژنتیکی و ارثی در خود یا خانواده‌شان روبه‌رو هستند، تحت بررسی و ارزیابی دقیق ژنتیکی توسط متخصصین ژنتیک قرار می‌گیرند. این مشاوره‌ها برای ارائه اطلاعات دقیق و مناسب برای پیشگیری یا درمان بیماری‌های ژنتیکی ارائه می‌شوند.

مشاوره ژنتیک برای رسیدن به تشخیص صحیح و درست بسیار ارزشمند و مهم می‌باشد و این امر بسیار سخت و پرهزینه است. برای تخمین ریسک‌ها و کمک به درمان بیماری‌ها، مشاوره‌های متخصصین ژنتیک بسیار حائز اهمیت می‌باشد. همچنین، مشاوره ژنتیک از نقش حمایتی نیز برخوردار است و کمک زیادی می‌نماید.

شما می‌توانید برای مشاوره ژنتیک در تهران، از آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب بهره‌مند شوید. از این طریق قادر خواهید بود که از مشاوره‌های متخصصیان مجرب ژنتیک در تهران استفاده کنید و اطلاعات دقیق و مورد نیاز خود را کسب نمایید. مشاوره ژنتیک آزمایشگاه تهران لب رایگان می‌باشد.

بیمه‌های طرف قرارداد با آزمایشگاه تهران لب

تخمین زمان بارداری

تخمین زمان بارداری می‌تواند در روند بارداری و به دنیا آمدن نوزاد تاثیرگذار باشد و به تشخیص زمان زایمان کمک ‌نماید. همچنین، تعیین سن بارداری از اهمیت فراوانی در انجام آزمایشات لازم برای دوران بارداری برخوردار است. در هر هفته بارداری، اتفاقات مهمی در بدن مادر روی می‌دهد و لازم است که مادران، برای انجام چکاپ و تست‌های بارداری به پزشک در تاریخ‌های مشخص مراجعه نمایند.

با استفاده از دوره عادی قاعدگی می‌توان زمان حاملگی را تخمین زد. همچنین، آزمایش خون نیز برای تعیین و تشخیص سن جنین و زمان حاملگی استفاده می‌شود. اما برای تعیین دقیق محاسبه زمان شروع بارداری و تعیین زمان زایمان، سونوگرافی بهترین روش می‌باشد و پزشکان برای تخمین زمان بارداری دقیق از این روش استفاده می‌کنند. استفاده از سونوگرافی می‌تواند از زایمان با تاخیر جلوگیری کند.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب، از خدمات مشاوره برای تخمین زمان بارداری و انجام آزمایشات بارداری برخوردار است که شما می‌توانید در صورت نیاز از آن استفاده نمایید. این آزمایشگاه از خدمات نمونه گیری در منزل و محل کار برخودار می‌باشد.

آزمایش تعیین جنسیت

تست تعیین جنسیت جنین در دوران بارداری برای خانواده‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. آزمایش و تست PGTMB، تست سل فری، سونوگرافی، آزمایش خون و… از روش‌های تعیین جنسین جنین می‌باشند.

تست سل فری برای کسانی که نیاز به تعیین جنسیت به صورت فوری دارند، بهترین گزینه می‌باشد. این تست در هفته هفتم بارداری صورت می‌گیرد. در این آزمایش چند سی‌ سی از خون مادر گرفته می‌شود. سپس DNA جنین مشاهده می‌گردد و تعیین جنسیت انجام می‌پذیرد.

یکی از اصلی‌ترین روش‌‌های آزمایش تعیین جنسیت جنین، سونوگرافی می‌باشد که از روی شکم مادر انجام می‌شود. سونوگرافی NT که در غربالگری اول انجام می‌شود، نمی‌تواند تا قبل از 16 هفتگی تشخیص دقیقی از جنسیت جنین ارائه دهد. با این وجود، می‌توان در صورت وجود شرایط مناسب عکس و تبحر سونوگرافیست، جنسیت جنین را با اطمینان 70 – 80 درصد تعیین کرد. از آنجایی که بعد از هفته 14، آلت تناسلی جنین پدیدار می‌شود؛ به راحتی می‌توان از طریق سونوگرافی جنسیت جنین را تعیین نمود.

تهران لب بهترین آزمایشگاه تهران می‌باشد که خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از خدمات مشاوره بارداری و انجام آزمایش تعیین جنسیت در تهران این آزمایشگاه بهره‌مند شوید و به این طریق، اطلاعات درست و دقیق در مورد بارداری کسب نمایید و از صحت و دقت نتایج آزمایشات خود اطمینان کسب کنید.

“برای رزرو انواع آزمایش های طبی در آزمایشگاه تهران لب و یا در منزل و محل کار با شماره تلفن 1650 برای استان تهران و شماره تلفن 88709970-021 برای دیگر استان‌ها تماس بگیرید.”

منظور از مردمی و همسو بودن آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی چیست؟

یک آزمایشگاه همسو با مردم، از محیطی آرام و مناسب برخوردار می‌باشد تا افراد به راحتی بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. در کنار این مورد، کیفیت خدمات، ارتباط کارکنان، قیمت منصفانه و سایر موارد، نیز نقش مهمی را در مردمی بودن لابراتور یا آزمایشگاه ایفاء می‌نماید.

همچنین، یک از ویژگی‌های مهم مردمی بودن یک آزمایشگاه و همسو بودن آن، داشتن قرارداد با بیمه‌های درمانی مختلف می‌باشد. این مورد از شرط‌های اصلی همسو بودن آزمایشگاه است. هزینه‌های آزمایشگی در برخی موارد بسیار بالا و زیاد می‌باشد. این امر سبب می‌شود که برخی افراد از پرداختن هزینه‌ها عاجز بمانند و در نتیجه، سبب محروم ماندن آنها از خدمات آزمایشگاهی می‌شود. در این مورد، بیمه‌ها می‌توانند بسیار موثر ظاهر شوند و به افراد در تامین هزینه‌های آزمایشگاهی کمک کنند. به این ترتیب، قشرهای زیادی خواهند توانست که از خدمات آزمایشگاهی بهره‌مند شوند و استفاده نمایند.

آزمایشگاه تهران لب آزمایشگاهی همسو با مردم

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب به دلیل داشتن ویژگی‌‌هایی نظیره داشتن محیط مناسب، کارکنان متخصص، تجهیزات پیشرفته، ارائه خدمات گسترده، قیمت منصفانه، ارائه خدمات آزمایشگاهی در منزل و محیط کار، ارائه خدمات آنلاین، طرف قرارداد بودن با بسیاری از بیمه‌ها و سایر موارد، همسوترین و بهترین آزمایشگاه در تهران می‌باشد.

این آزمایشگاه خصوصی می‌باشد و از دستگاه‌های تخصصی و آزمایش‌های بالینی، ژنتیکی و… برخوردار است. همچنین، با آزمایشگاه‌های بین‌المللی نیز همکاری‌هایی دارد. با این وجود، با طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها بیمه قرار دارد. این آزمایشگاه با آزمایشگاه های استان تهران مانند پارس لب نیز همکاری دارد.

بیمه‌های طرف قرارداد با آزمایشگاه تهران لب

بیمه‌های پایه نظیره بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی، ارتش (نیروهای مسلح) و همچنین بیمه‌های تکمیلی مانند بیمه کوثر، دی، آسیا، ما، نوین، آرمان، البرز، تجارت نو، کارآفرین، شهرداری، ایران، سامان، دانا، سرمد، رازی، آتیه سازان حافظ، میهن، پارسیان، سینا، معلم و تعاون، از جمله بیمه‌هایی هستند که با آزمایشگاه تهران لب ،که مجهزترین و بهترین آزمایشگاه تهران است، قرارداد دارند. در ادامه در مورد برخی از این بیمه‌ها توضیحاتی ارائه می‌شود.

بیمه کوثر طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

خدمات و هزینه های پزشکی مختلفی گسترده‌ای توسط این شرکت بیمه پوشش داده می‌شود که از آنها می توان به بستری شدن بیماران و جراحی‌های سرپایی و سبک اشاره نمود. همچنین، برخی از هزینه‌های سلامت دندان و بینایی نیز توسط بیمه کوثر پوشش داده می‌شود.

بیمه ایران طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

بیمه ایران به طور گسترده‌ خدمات پزشکی و سلامتی را پوشش می‌دهد.

بیمه سامان طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

انواع مختلف جراحی عمومی و تخصصی، زایمان، خدمات پاراکلینیکی 1 و 2، آزمایش غربالگری جنین و انجام آزمایش‌های مختلف تحت پوشش این بیمه می‌باشند.

بیمه دی طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

خدماتی نظیره جراحی و بستری عمومی و تخصصی بیماران، تامین هزینه‌های پاراکلینیکی، هزینه زایمان طبیعی و سزارین، رفع عیوب انکساری چشم و مشکلات بینایی و هزینه ویزیت و داروی بیماران، تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

بیمه ارتش (پایه) طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

این بیمه از کامل‌ترین بیمه‌های ایران است. خدماتی نظیره رادیوگرافی، آنژیوگرافی چشم و عروق، سونوگرافی، ماموگرافی، اسکن و MRI، پزشکی هسته‌ای، دانسیتومتری، آندوسکوپی، تست ورزش و تشخیص تنفسی، توسط این بیمه مورد پوشش قرار دارند.

بیمه دانا طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

بیمه دانا خدمات درمانی و پزشکی گسترده‌ای نظیره هزینه‌های دوران بستری از جمله جراحی طبی و تخصصی و عمومی، هزینه‌های زایمان طبیعی، سزارین و کورتاژ تخلیه‌ای، هزینه‌های پزشکی و تشخیصی درمانی پاراکلینیکی، تست ورزش، نوار مغز، عضله و عصب و آنژیوگرافی چشم را شامل می شود.

بیمه سلامت (پایه) طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

بیمه سلامت بیماری‌های خاص از جمله ام اس (MS)، پیوند کلیه، دیالیز، تالاسمی، هموفیلی، سرطان، سکته مغزی و بیماران مزمن و صعب العلاج را پوشش می‌دهد.

بیمه سرمد طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

بیمه سرمد به صورت پایه برخی هزینه‌ها مانند بستری، جراحی، آنژیوگرافی قلب و انواع خدمات سنگ شکن را به عنوان خدمات اصلی پوشش می‌نماید. همچنین، خدمات جراحی‌های سرپایی، 3 درصد هزینه زایمان، جبران هزینه‌های ماموگرافی، سونوگرافی، اسکن و سیتی اسکن، اندوسکوپی، MRI تا سقف 10درصد، تست ورزش، نوار مغز و عضله، آنژیوگرافی چشم در ازای افزایش حق بیمه اضافه خواهد شد.

بیمه آسیا طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

بیمه آسیا طیف گسترده‌ای از خدمات درمان و پزشکی نظیره هزینه جراحی و بستری در بیمارستان، آنژیوگرافی قلب، دیسک ستون فقرات، هزینه شیمی درمانی، رادیوتراپی، جراحی قلب، مغز و اعصاب، پیوندها، زایمان و… را شامل می‌شود.

بیمه رازی طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

این بیمه هزینه‌های بستری به همراه انواع جراحی، هزینه شیمی درمانی ، آنژیوگرافی، گامانایف، هزینه فوریت‌های پزشکی، تست آلرژی، تست ورزش، تست تنفسی، بینایی سنجی را پوشش می‌دهد.

بیمه ما(ملت) طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

بیمه ما شامل هزینه جراحی‌های سرپایی نظیره شکستگی، گچ گیری، بخیه، جبران هزینه رفع عیوب انکساری چشم، جبران هزینه‌های رادیولوژی و آزمایش‌های مختلف می‌شود.

بیمه آتیه سازان حافظ طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

این بیمه هزینه‌های درمانی و پزشکی و آزمایش‌های مختلف خون، تست PCR و تست‌های تشخیصی را پوشش می‌دهد.

بیمه نوین طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

هزینه‌های بستری، جراحی، آنژیوگرافی قلب، جراحی Daycare، هزینه زایمان و سزارین، سونوگرافی، آندوسکوپی، آم آر آی (MRI)، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، آلرژی، نوار عصب، مغز و مثانه، شنوایی و بینایی سنجی، هولترمانیتورینگ قلب و آنژیوگرافی، تحت پوشش بیمه نوین قرار دارند.

بیمه میهن طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

بیمه میهن مواردی نظیره خدمات پاتوبیولوژی، فیزیوتراپی و نوار قلب، مغز، عصب، مثانه و … را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بیمه آرمان طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

خدماتی نظیره انواع اسکن و سی تی اسکن، سونوگرافی و ماموگرافی، انواع آندوسکوپی، رادیوگرافی و اکوکاردیوگرافی، رادیولوژی، اکودالپر مغزی و تراکم استخوان، شنوایی سنجی و بینایی سنجی، نوار مغز، عضله و مثانه، تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

بیمه پارسیان طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

بیمه پارسیان هزینه‌های نازائی و ناباروری، هزینه‌های دارو و ویزیت، انواع خدمات آزمایشگاهی رادیوگرافی، نوار قلب، فیزیوتراپی، پاتولوژی و پاتوبیولوژی، عمل‌های سرپایی نظیر شکستگی، بخیه، لیزر درمانی و بیوپسی، تست آلرژی، تنفس، بینایی و شنوایی سنجی، اسکن و سی تی اسکن را شامل می‌شود.

بیمه البرز طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

خدماتی نظیره پاراکلینیکی، هزینه‌های بیمارستانی، بستری و جراحی‌های مهم (مانند قلب، پیوند کلیه، مغز و اعصاب و…)، رادیولوژی، سونوگرافی، پزشکی هسته ای،MRI و انواع اسکن و سی تی اسکن، پاتوبیولوژی، تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

بیمه سینا طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

این بیمه هزینه‌های بستری، شیمی درمانی و جراحی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، گامانایف و انواع سنگ شکن، جراحی‌های Daycare، هزینه آمبولانس و فوریت‌های پزشکی را شامل می‌شود.

بیمه تجارت نو طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

این خدماتی نظیره جراحی‌های عمومی و بستری، جراحی‌های تخصصی شامل سرطان، مغز و اعصاب، قلب، پیوند کلیه، زایمان، پاراکلینیکی گروه 1 تا 4، هزینه‌های دندانپزشکی (شامل ایمپلنت، پروتز و ارتودنسی)، جبران هزینه داروها و بیماری‌های خاص را شامل می‌شود.

بیمه معلم طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

بیمه معلم مخصوص قشر فرهنگیان است. خدماتی نظیره سونوگرافی، ماموگرافی، انواع آندوسکوپی،MRI ، اکوکاردیوگرافی، استرس اکو، تست ورزش، آلرژی و تنفس، نوار عضله، مغز، عصب و مثانه، شنوایی و بینایی سنجی، مانیتورینگ قلب، آنژیوگرافی، پاتولوژی و تست‌های ژنتیک تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

بیمه کارآفرین طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

خدماتی نظیره آزمایش‌های تشخیص پزشکی، پاتولوژی یا آسیب شناسی، ژنتیک پزشکی، انواع رادیوگرافی، نوار قلب، فیزیوتراپی، هولترمانیتورینگ قلب، آنژیوگرافی چشم، انواع تست ورزش، تنفس، نوار عضله، مغز و عصب تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

بیمه تامین اجتماعی (پایه) طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

بیمه تامین اجتماعی خدمات مختلف آزمایشی و تست‌های تشخیصی و درمانی را دربرمی‌گیرد.

بیمه تعاون طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

این بیمه علاوه بر بیمه‌های شخص ثالث، سوختگی و…، بیمه درمانی نیز ارائه می‌نماید و شامل جبران هزینه‌های بستری و جراحی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی و انواع جراحی ستون فقرات، سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن و سی تی اسکن، آندوسکوپی،MRI، اکوکاردیوگرافی، انواع تست ورزش، تست تنفس و نوار مغز و عضله می شود.

بیمه شهرداری طرف قرارداد آزمایشگاه تهران لب

این بیمه در اختیار کارکنان شهرداری قرار دارد و خدماتی نظیره فیزیوتراپی، MRI، رادیوگرافی، رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن، سنجش تراکم استخوان، پاتولوژی و پاتوبیولوژی را شامل می‌شود.

با تهران لب همراه باشید

نسلی سالم آینده ای بهتر

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب به دلیل ویژگی‌هایی نظیره طرف قرارداد بودن با بسیاری از بیمه‌ها، برخورداری از تجهیزات و امکانات مناسب، کادر درمانی متخصص، ارائه خدمات گسترده نظیره آزمایش HPV، آزمایش پاپ اسمیر، تست DNA، آزمایش غربالگری، مشاوره ژنتیک، تخمین زمان بارداری، آزمایش تعیین جنسیت و…، همچنین انجام آزمایش در منزل و آزمایش در محل کار، محیطی سالم و آرام و سایر موارد دیگر، مردمی‌ترین و بهترین آزمایشگاه در تهران می‌باشد. شما می‌توانید برای انجام آزمایشات و چکاپ‌های خود به این آزمایشگاه مراجعه نمایید و از خدمات باکیفیت آن بهره‌مند شوید.

سوالات متداول درباره آزمایشگاه تهران لب، مردمی ترین آزمایشگاه استان تهران

سوالات متداول درباره آزمایشگاه تهران لب، مردمی ترین آزمایشگاه استان تهران

1. کدام بیمه‌های درمانی اکثر آزمایش‌های بالینی را تحت پوشش قرار می‌دهند؟

بیمه تامین اجتماعی، بیمه ایران، بیمه دانا، بیمه رازی، بیمه ارتش و برخی دیگر از بیمه‌ها، بیشتر آزمایش‌های بالینی را پوشش می‌دهند. بسیاری ازبیمه‌ها با آزمایشگاه تهران لب قرارداد دارند که بیمه‌های تامین اجتماعی، ایران، دانا، رازی، نیروهای مسلح از جمله آنها می‌باشند. شما در صورت داشتن این بیمه‌ها می‌توانید از بسیاری از خدمات آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب بهره‌مند شوید.

2. برای انجام آزمایش HPV، آزمایش پاپ اسمیر، تست DNA، آزمایش غربالگری، تست تعیین جنسیت در آزمایشگاه و منزل و محل کار چگونه تماس بگیریم؟

برای رزرو انواع آزمایش های پاتوبیولوژی و ژنتیکی در آزمایشگاه تهران لب و یا در منزل و محل کار با شماره تلفن 1650 برای استان تهران و شماره تلفن 88709970-021 برای دیگر استان‌ها تماس بگیرید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا