استان ها

فعالیت‌های قرآنی در شهرستان دیلم حمایت می شود



به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از ۱۶۰ دانش‌آموز دختر و پسر دیلمی حائز رتبه‌های برتر استانی و شهرستانی مسابقات قرآن عترت و نماز گفت: قرآن و عترت دو یادگاری هستند که پیامبر گرامی اسلام (ص) در بین ما به یادگار گذاشتند و همواره بر این دو امر مهم تأکید و سفارش ویژه داشتند.

وی خطاب به این دانش‌آموزان گفت: شما بهترین عامل برای سفارش پیامبر هستید چرا که در روایتی داریم «هر جوان مؤمنی که در جوانی قرآن تلاوت کند، قرآن با گوشت و خونش می‌آمیزد و خداوند عزّوجل او را با فرشتگان بزرگوار و نیک قرار می‌دهد و قرآن نگهبان او در روز قیامت خواهد بود.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: علی رغم همه تلاش‌ها در حوزه قرآن، عترت و نماز اما هنوز جای کار بسیار است و راه بسیاری داریم تا به آن قله و آرمان‌های مدنظر برسیم.

وی با تأکید بر برگزاری این گونه جلسات در سطح شهرستان گفت: از معلمان نمونه در امر تعلیم و تربیت همواره تجلیل شده ولی کمتر به اساتید قرآن، مربیان و فرهنگیان فعال که در این حوزه تلاش می‌کنند توجه شده است.

اسدی ادامه داد: هنگامی که جلسه‌ای خاص قرآن و تجلیل از دانش آموزان فعال در حوزه قرآن، عترت و نماز برگزار می‌شود پیامی دارد که آن این است که این قشر باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی افزود: آمادگی کامل داریم در شورای آموزش و پرورش شهرستان به طور ویژه و خاص بر فعالیت‌های قرآنی و فعالیت‌های مرتبط با آن متمرکز شویم و در این راستا حمایت خواهیم کرد تا ان‌شاءالله شاهد درخشش دانش آموزان دیلمی در مسابقات قرآن، عترت و نماز در سطح استانی و کشوری از لحاظ کمی و کیفی باشیم تا شهرستان دیلم موفق به کسب رتبه‌های ممتاز در اینگونه مسابقات شود.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا