اجتماعی

ورود دادگستری به ماجرای ضرب و شتم شهروند شاهرودی

ورود دادگستری به ماجرای ضرب و شتم شهروند شاهرودی



به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، محمدجعفر عبدالهی بیان کرد: در پی انتشار کلیپی مبنی بر در گیری عوامل یکی از نهادهای عمومی شاهرود با شهروندی از تشکیل پرونده قضائی طی شش ماه گذشته خبر داد.

وی افزود: در پی شکایت شهروند شاهرودی با عناوین اتهامی از عوامل یکی از نهادهای عمومی شاهرود، دستگاه قضائی به منظور بررسی صحت و سقم عناوین اتهامی، ورود قانونی داشته است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: تحقیقات اولیه از شش ماه گذشته آغاز و داد سرای عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود با صدور دستورات قانونی لازم نسبت به تکمیل تحقیقات و تفهیم اتهام به متهمین ورود و پرونده قضائی در جریان رسیدگی قرارگرفته است.

عبدالهی گفت: روند تحقیقات تکمیلی برای بررسی علت و انگیزه وقوع درگیری بین طرفین این پرونده ادامه دارد و نکته قابل توجه در این پرونده شکایت متقابل طرفین بوده که صدور تصمیم نهایی مرجع قضائی رابه تأخیر انداخته است.

وی افزود: دستگاه قضائی به حفظ امنیت روانی جامعه حساس بوده و زیبنده نیست با انتشار اخبار و مطالبی تشویش اذهان عمومی رقم خورده و آرامش جامعه خدشه دار شود. توصیه می‌شود فعالان اجتماعی و رسانه‌ای با انجام فعالیت‌های صحیح و حرفه‌ای مراجع امنیت آفرین را در حفظ و تأمین امنیت جامعه یاری رسانند.

به گزارش مهر، طی روزهای اخیر فیلمی از ضرب و شتم یک شهروند مطالبه‌گر توسط عوامل شهرداری شاهرود منتشر شده است.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا