اجتماعی

آخرین جزییات بارش شدید و امدادرسانی در ۷ استان کشور

آخرین جزییات بارش شدید و امدادرسانی در ۷ استان کشور



به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش سازمان امداد و نجات، آخرین جزئیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی در استان‌ها از دو روز گذشته به شرح زیر است:

امدادرسانی ۱۵ تیم عملیاتی در ایلام

بر اثر شدت بارندگی از روز گذشته، شهرستان‌های ایلام، ایوان، چرداول و ملکشاهی دچار سیلاب شده و امدادگران هلال‌احمر در این مناطق در آماده باش کامل بودند.

با اعلام گزارش آبگرفتگی، ١٥ تیم سیلاب به محل اعزام و ضمن امدادرسانی به ١٥٨ حادثه‌دیده، گل و لای ١٦ باب منزل مسکونی را هم تخلیه کردند.

امدادگران همچنین ٦ دستگاه چادر امدادی، ۱۶۳ تخته پتو، ۵۹ تخته موکت، ۱۲۰ کیلوگرم نایلون و ۱۰ شعله والور بین حادثه‌دیدگان توزیع کردند.

بارش برف در کوهرنگ

بر اثر شدت بارندگی در سطح استان چهارمحال و بختیاری و بارش برف در شهرستان کوهرنگ، وضعیت نارنجی اعلام و شهرستان‌های استان به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

امدادرسانی به ۸ نفر در آبگرفتگی منازل لرستان

با شدت بارندگی‌ها در سطح استان و آبگرفتگی در شهرستان پلدختر، تیم‌های امدادی در آمادگی کامل هستند و یک تیم سیلاب به همراه یک خودرو عملیاتی و ۲ لجن کش برای تخلیه گل و لای از ٢ باب منزل اعزام شدند. در این حادثه به ۸ نفر امدادرسانی شده است.

آبگرفتگی معابر در اهواز

بر اثر بارندگی شدید در سطح استان خوزستان، شهرستان‌های اهواز، بهبهان و ماهشهر دچار آبگرفتگی معابر شده و تیم‌های امدادی در تمام شهرستان‌های استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

همچنین ۶ تیم عملیاتی امدادی مناطق آبگرفته در اهواز در محله‌های (کیانپارس، رسالت، سپیدار، شهرک دانشگاه، باغ شیخ را ارزیابی کردند.

بارندگی شدید در ۴ شهر کهگیلویه و بویراحمد

بارندگی شدید در سطح شهرهای یاسوج، باشت، گچساران و دهدشت ادامه دارد و تیم‌های امدادی هلال‌احمر استان در آماده‌باش کامل برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی هستند.

آماده‌باش هلال‌احمر در بوشهر

سطح شهرهای گناوه، دیلم، دیر و بوشهر، شاهد بارندگی شدید است و هلال‌احمر در شهرستان‌های استان به حالت آماده‌باش درآمده است.

اعزام یک تیم عملیاتی به روستای حسن‌آباد در استان فارس

بارش‌ها به صورت پراکنده در سطح استان فارس ادامه دارد و هلال‌احمر استان ضمن آماده باش کامل، یک تیم عملیاتی سیلاب به همراه یک خودرو برای ارزیابی و امدادرسانی احتمالی در آبگرفتگی به شعبه بختگان، روستای حسن آباد اعزام کرده است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا