استان ها

آماده باش کامل نیروهای راهداری و استقرار اکیپ های برف روبی مرکزی

آماده باش کامل نیروهای راهداری و استقرار اکیپ های برف روبی مرکزی



مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اکنون ۳۵ راهدارخانه، ۵۰۰ نفر نیروی راهدار، راننده و پشتیبان در قالب ۵۴ اکیپ و ۳۰۳ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک، نیمه سنگین و سنگین در جاده ارتباطی سطح استان فعال است.

وی تاکید کرد: ۱۵ هزار تن نمک و ۲۹ هزار تن شن و ماسه هم تأمین و در انبارهای راهدارخانه‌های سراسر استان در راستای جلوگیری از یخ زدگی سطح جاده‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: بر اساس پیش‌بینی مرکز مدیریت راه‌های استان، از عصر امروز جمعه، شاهد بارش باران و برف در نقاط کوهستانی و گردنه‌ها هستیم و این تغییرات جوی تا روز دوشنبه ادامه دارد.

جهانی افزود: این سامانه در روزهای پیش رو با شدت و ضعف به صورت باران، برف، کولاک و پدیده مه گرفتگی در جاده‌های استان مرکزی پدیدار می‌شود.

وی تاکید کرد: به کاربران جاده‌ای و مسافرین توصیه می‌شود ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها از طریق سامانه‌های اطلاع‌رسانی ۱۴۱، هنگام تردد و عبور از محورهای مواصلاتی، احتیاط لازم را در نظر گرفته و اقدامات پیشگیرانه را به‌عمل آورند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: نیروهای راهداری و اکیپ‌های برف روبی در راهدارخانه‌های سراسر استان و در نقاط برفگیر آماده باش کامل هستند همچنین گشت‌های سیار راهداری در جاده‌ها توسط قرارگاه زمستانی استان مرکزی در نظر گرفته شده تا در صورت شدت بارش‌ها اقدامات لازم را بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی در اسرع وقت انجام دهند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا