سیاسی

آمریکا مسئول جنایت‌های اسرائیل در غزه است

آمریکا مسئول جنایت‌های اسرائیل در غزه است



محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تظاهرات گسترده مردم در کشورهای غربی علیه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: همه مردم جهان از جمله مردم کشورهای غربی نسبت به سیاست‌های دوگانه سردمداران خود در موضوع حقوق بشر معترض هستند و این اعتراض هم کاملاً واقعی و به حق است.

وی ادامه داد: اگر یک فرد جاسوس غربی در کشوری گرفتار شود، همه نهادها و سازمان‌های بین‌المللی و مقامات غربی به راه می‌افتند و با طرح مباحثی چون حقوق بشر از آن جاسوس دفاع می‌کنند، اما همین نهادها و مقامات غربی نسبت به جنایات اسرائیل سکوت کرده‌اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سکوت نهادهای مدعی حقوق بشر در مقابل تحولات غزه در حالی است که در فلسطین ده‌ها هزار نفر از مردم مظلوم، غیرنظامی و بی دفاع که اکثراً هم کودکان و زنان هستند، زخمی و کشته شدند و حتی صهیونیست‌ها مراکزی چون مدارس و بیمارستان‌ها را که افراد زخمی در آنجا بستری هستند، به خاک و خون می‌کشند.

فرهنگی ادامه داد: نهادها و سازمان‌های بین المللی به گونه‌ای در مقابل جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی سکوت مطلق کرده‌اند که گویا هیچ اتفاقی در غزه رخ نداده است.

وی بیان کرد: طبیعی است که جنایت‌های اسرائیل علیه مردم فلسطین وجدان هر انسان بیداری را با هر دین و مذهبی و در اقصی نقاط دنیا بر می‌انگیزاند و این روزها می‌بینیم که اعتراض خود را به گوش جهانیان می‌رسانند و حتی در اکثر کشورهای غربی راهپیمایی ضد صهیونیستی برگزار شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا و سردمداران انگلیس، فرانسه و آلمان در این جنایاتی که علیه مردم مظلوم فلسطین می‌شود دخیل هستند، اظهار داشت: این کشورها مسئول جنایت‌های اسرائیل در غزه هستند و باید بدانند در کشورهای اسلامی اگر همین امروز اجازه دهند، مردمان زیادی هستند که آماده می‌شوند تا به صورت مسلح بروند و این جانیان جنگی و جنایتکاران را محاکمه کنند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا