استان ها

آموزش ۲۵۰۰ نفر از اعضای طرح یاس در آذربایجان غربی

آموزش  ۲۵۰۰ نفر از اعضای طرح یاس در آذربایجان غربی



حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: این طرح با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی برای دختران طرح یاس که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح، ۸۸۰ نفر از دختران طرح یاس، تحت آموزش‌های متنوعی از جمله کمک‌های اولیه، پایه داوطلبی و مخاطرات قرار گرفتند.

محبوبی خاطر نشان کرد: در این طرح که همزمان با شروع سال جاری در استان آغاز شده و تا به این لحظه ۴۵۰ نفر در سطح استان دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، ۴۵۰ نفر دوره‌های آموزشی سبک زندگی و مهارت‌های زندگی را فرا گرفتند و بیش از ۱۰۰ اردوی آموزشی، تفریحی و انگیزشی نیز در سطح استان برگزار شده است.

وی با اشاره به عملکرد شش ماهه معاونت جوانان در برگزاری برنامه‌های طرح یاس بیان کرد: دوره‌ها و برنامه‌هایی از قبیل آموزش کمک‌های اولیه، پیشگیری از اعتیاد، سبک زندگی و مهارت‌های زندگی، برنامه‌های مناسبتی و مذهبی، مشاوره‌های گروهی و انفرادی، اردوهای آموزشی و انگیزشی و همچنین جذب و سازماندهی اعضای جدید دختران تحت پوشش کمیته امداد و تشکیل ۴۰ تیم از اعضای طرح یاس از برنامه‌های شش ماهه معاونت امور جوانان این استان است.

طرح یاس در راستای توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد در ابعاد فرهنگی، روان‌شناختی و اجتماعی توسط جمعیت هلال‌احمر، با هدف افزایش عزت‌نفس و پذیرش مسئولیت اجتماعی بین خانواده‌های تحت حمایت و همچنین ایجاد شبکه فعال مدیریت بحران در سراسر کشور اجرا می‌شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا