اجتماعی

اثرات مخرب حکمرانی مجازی دشمنان در مدارس دیده می‌شود

اثرات مخرب حکمرانی مجازی دشمنان در مدارس دیده می‌شود



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی شامگاه پنجشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی این اداره کل ضمن اشاره به تأثیر مدارس در تبیین به مثابه یکی از ارکان مبارزه با جنگ نرم دشمنان، تاکید کرد: دانش آموزان در زمره اهداف مهم دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه حکمرانی مجازی دشمنان در این جنگ نرم جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است، افزود: اثرات مخرب حکمرانی مجازی دشمنان در مدارس به ویژه بعد از دوران کرونا دیده می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه آموزش و پرورش ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ دینی و مقابله با جنگ نرم است، تاکید کرد: یکی از رسالت‌های بسیج دانش آموزی اتخاذ راهبردهای تبیینی است.

دامغانی خواستار هدایت برنامه‌های فرهنگی به سمت مدارس شد و گفت: فرهنگ دینی و اسلامی و تکیه جوانان ما بر این باورها و آرمان‌های مذهبی، قدرت اصلی و مهم کشور است.

وی افزود: در شرایط امروزی تربیت سخت‌ترین کار ممکن است و خط مقدم این درگیری مجموعه آموزش‌وپرورش است و اگر در این مجموعه خوب یا بد عمل کنیم نتیجه‌اش را در همه حوزه‌ها در کشور خواهیم دید.

فرمانده سپاه استان سمنان به کنگره سه هزار شهید استان سمنان نیز اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش تلاش کند تا دانش آموزان و خانواده‌ها را نسبت به این رویداد ترغیب نماید.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا