سیاسی

اجرای طرح علمداران حماسه در کهگیلویه/ دیدار با جانبازان

اجرای طرح علمداران حماسه در کهگیلویه/ دیدار با جانبازان



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر جمعه شب در دیدارهایی با محوریت طرح علمداران حماسه، افزود: باید قدران زحمات ایثارگران باشیم و هر آنچه که ما هم اکنون از آن برخورداریم به برکت خون شهدا، ایثارگری‌های جانبازان و وجود خانواده‌های آنها است.

وی ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مناسبت روز جانباز خاطر نشان کرد: طرح سپاس از علمداران حماسه فرصتی ارزشمند برای تجلیل از جانبازان و پاسداشت رشادت‌ها، ایستادگی‌ها، ایثار و شهامت آنها است.

حجت الاسلام وحدانی فر جانبازان را سمبل ایستادگی، ایثار و شهادت خواند و خاطر نشان کرد: شما جان خود را در خطر گذاشتید تا ایران امروز سرافراز باشد و اگر دردی دارید، اما ایران استوار است.

امام جمعه دهدشت گفت: شیعه از پستوها و پشت پرده‌ها خارج شده و امروز همه مکاتب عالم به او افتخار می‌کنند و این نتیجه و ماحصل خانواده‌های شهدا و جانبازان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه گفت: افتخار می‌کنیم الگوهای ما کسانی هستند که در ابتدای جوانی بزرگی و عزت آفرینی کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه نیز طرح علمداران حماسه را از جمله برنامه‌های تجلیل و تکریم جانبازان عنوان کرد و گفت: قطعاً این برنامه‌ها یادآور حماسه و ایثار این عزیزان بوده که نباید به فراموشی سپرده شود، چرا که از برکت خون شهدا و ایثارگران امروز ایرانی قوی داریم.

سید علی موسوی افزود: در این طرح از ۱۲ نفر از جانبازان شهرهای دهدشت، قلعه رئیسی، دیشموک و سوق تجلیل شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا