اجتماعی

احیای واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال

احیای واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال



به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی گفت: شرکت مورد نظر با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه با ظرفیت تولید ۶۰۰ تن در روز به جهت عدم امکان رقابت با تولیدکنندگان بزرگ و عجز از پرداخت تسهیلات بانکی دچار بحران شد و از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک ملی، سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت ۱۰۰ در صد مطالبه های بستانکاران پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج شد، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت.

القاصی با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبه ها اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شده و این واحد تولیدی در آینده‌ای نزدیک تحویل مالکان و سهامداران خواهد شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا