سیاسی

اختتامیه جشنواره فضای مجازی نیروی دریایی راهبردی ارتش برگزار شد

اختتامیه جشنواره فضای مجازی نیروی دریایی راهبردی ارتش برگزار شد



به گزارش خبرگزاری مهر، نیروی دریایی راهبردی ارتش، مراسم اختتامیه اولین جشنواره فضای مجازی نیروی دریایی ارتش روز دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ با حضور نصراللهی عضو شورای اطلاع رسانی دولت، ریاست دانشکدگان رسانه دانشگاه آزاد و هیات منصفه دادگاه مطبوعات، ریاست اداره عقیدتی سیاسی نداجا، جانشین فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان ارتش و برگزیدگان جشنواره در ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

در این مراسم رییس دانشکدگان رسانه ای خطاب به فرماندهان، کارکنان و مسئولان نداجا گفت: کارکنان و خانواده‌ها توانمندی ها و اقدامات نیروی دریایی را در بسته های محتوایی موثر تولید و منتشر نمایند.

نصراللهی افزود: فرماندهان و مسئولان می‌بایست ضمن برخورداری از سواد رسانه ای، اظهارات خود را مدیریت نمایند و بدانند که در زمان و موقعیت مناسب و در چارچوب وظایف اصلی‌شان سخن بگویند.

عضو شورای اطلاع رسانی دولت در ادامه گفت: مدیریت کنشگری یعنی پیش بینی و اقدام قبل از وقوع اتفاق. این موضوع به روابط عمومی‌ها فرصت می‌دهد تا روایت اول و برتر را بدست گرفته و موثر عمل نمایند

مدیریت فضای مجازی معاونت روابط عمومی و رسانه اداره عقیدتی سیاسی نداجا میزبان این مراسم بود و از ۴۸۳ اثر داوری شده، ده برگزیده‌ی برتر در حوزه تولید محتوا، کنشگری فضای مجازی، فعالان رسانه ای تقدیر به عمل آمد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا