استان ها

اختصاص و توزیع ۵۰ تن سهمیه آرد بین نانوایی‌ها کرمانشاه

اختصاص و توزیع ۵۰ تن سهمیه آرد بین نانوایی‌ها کرمانشاه



محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالیت نانوایی‌های سنتی یکی از خواسته‌های مَردم بوده، فلذا نسبت به تقویت این واحدهای خبازی بایستی از طریق شورای آرد و نان تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه نانوایی‌ها بایست در مراکز متراکم و پرجمعیت فعالیت داشته باشند، یادآور شد: سهمیه شبانه خبازی‌ها که به صورت فصلی انجام می‌شود باید به روزرسانی شود و بازدید شبانه از عملکرد آنان صورت بگیرد، لذا اگر عملکرد خوب و مثبتی داشته باشند افرایش سهمیه به آنان تعلق خواهد گرفت.

فرماندار کرمانشاه به بازدید استاندار از یک کارخانه آرد جهت تولید آرد کامل اشاره و بیان کرد: در برخی مناطق که دستگاه‌های همچون شهرداری و مسکن و شهرسازی بتوانند زمین رایگان در اختیار نانوایی‌ها قرار دهند، ما متقاضیاتی داریم تا مجتمع‌های نانوایی را به صورت مشارکتی احداث و راه‌اندازی کنند و مشکل تأمین سهمیه نخواهند داشت و خدمات دولت را دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه آرد و نان با نگاه مثبت به تجمیع کردن نانوایی‌ها توجه داشته باشند و در مناطقی که نیاز به مالکیت با ثبت رسمی است، مساعدت لازم صورت بگیرد.

آمویی تصریح کرد: بیش از ۵۰ تن سهمیه آرد شناور که از از سوی اداره غله در اختیار کارگروه آرد و نان شهرستان کرمانشاه قرار گرفته، به منظور تأمین و تقویت سهمیه خبازی‌ها خواهد بود و بر حسب کیفیت این واحدها تقسیم بندی می‌شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا