ورزشی

ادعای بزرگ مدیربرنامه طارمی/ انتقال به الهلال عربستان منتفی شد



به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که گفته می‌شد باشگاه الهلال عربستان برای جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی ارائه کرده و مهاجم ایران نزدیک به این تیم عربستانی است اما بازهم معادلات نقل و انتقال این بازیکن تغییر کرد.

طارمی یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و به همین دلیل تصمیم گیری نهایی درباره مقصد بعدی تا حد زیادی به این باشگاه بستگی دارد.

با این حال علیرضا نیکومنش مدیر برنامه طارمی مدعی شد انتقال طارمی به الهلال منتفی شده است.

نیکومنش در این خصوص به اسماعیل محمود خبرنگار مصری گفت: طارمی با پورتو قرارداد یک ساله دارد و با وجود علاقه تیم‌های عربستانی، در اروپا به بازی ادامه خواهد داد.

وی افزود: ما به تیم‌های علاقه مند به طارمی احترام زیادی می‌گذاریم، اما برنامه او این است که در پورتو و فوتبال اروپا به بازی ادامه دهد. او از این بابت هیجان زده است.

این اظهارات بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های پرتغال داشته است.

خبرنگار مصری در ادامه خبر مهم دیگری هم اعلام کرد و از نقش همسر طارمی در منتفی شدن حضور این بازیکن پرده برداشت.

اسماعیل محمود گفت: یک منبع نزدیک به طارمی اعلام کرد مذاکراتی از سوی الهلال انجام شد اما از بهترین باشگاه‌های انگلیسی و ایتالیایی هم پیشنهاداتی دریافت کردیم.

وی افزود: برای الهلال، متأسفانه همسر این بازیکن در انتخاب او در مورد باشگاهی که در آن بازی خواهد کرد تأثیر می‌گذارد. طارمی می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا