استان ها

ارائه هفت میلیارد ریال خدمات درمانی به بیماران نیازمند در قزوین

ارائه هفت میلیارد ریال خدمات درمانی به بیماران نیازمند در قزوین



حسین خوئینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از هفت میلیارد ریال از محل بودجه تخصیصی سازمان به بیماران نیازمند و صعب‌العلاج خدمات درمانی ارائه شده است.

وی افزود: این خدمات شامل کمک هزینه دارو و درمان، کمک هزینه اروتز و پروتز، کمک هزینه بیمارستان، کمک هزینه تأمین وسایل بهداشتی و درمان سرپایی و … برای بیماران معسر و صعب‌العلاج براساس آئین نامه خدمات حمایتی-درمانی سال ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر است.

خوئینی اشاره کرد: بیش از ۳۶۸ نفر از جامعه هدف که توان تأمین هزینه‌های درمان و دارویی خود را نداشتند در ۶ ماهه اول سال جاری از این خدمات درمانی جمعیت هلال احمر بهره مند شده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در جهت کمک حداکثری به بیماران نیازمند تلاش می‌شود علاوه بر مبالغ تخصیص داده شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از ظرفیت خیرین و سازمانهای مردم نهاد استان نیز استفاده شود.

وی در پایان عنوان کرد: از خیرین نیک اندیشی که تمایل به کمک به بیماران معسر و صعب‌العلاج را دارند تقاضا داریم با مراجعه به نزدیکترین شعبه یا دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر کمک‌های خود را به این بیماران اهدا کنند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا