استان ها

استفاده از مشاوران جوان در ادارات اصفهان اجرایی شود

استفاده از مشاوران جوان در ادارات اصفهان اجرایی شود



به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان نثاری عصر سه شنبه در پنجاه و نهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان اظهار داشت: در جلسات گذشته این ستاد در خصوص «تعیین مشاور جوان توسط مدیران کل» از خارج از دستگاه مصوبه داشتیم که تصمیم بسیار مهمی است.

وی ادامه داد: این مصوبه مهم نباید زمین بماند و حداقل ۳۰ درصد مشاوران نیز باید خانم باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر ضرورت میدان دادن به جوانان در امور مختلف و بهره‌مندی از نظرات جوانان، ادامه داد: مدیران کل مطمئن باشند اگر با جوانان همفکری و مشاور جوان تعیین کنند نتیجه این تصمیم را در امورات به خوبی دریافت می‌کنند.

وی افزود: ما نیز در استانداری اصفهان همواره از مشورت با جوانان در کمیسیون‌های مختلف استفاده می‌کنیم و موفق بوده‌ایم.

جان نثاری عنوان کرد: در این راستا در مهم‌ترین کارگروه انتخابات که به مشارکت همگانی در انتخابات اختصاص دارد؛ از ظرفیت همفکری با جوانان خوش‌فکر بهره‌مند می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: از این رو همه مدیران کل بایستی مشاور جوان داشته باشند تا در امور تصمیم‌گیری آنان را یاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ضمن اشاره به اهمیت جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: طبق آمار ارائه شده، در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته یک درصد افزایش موالید را داشتیم.

وی ادامه داد: اینگونه آمار نشان می‌دهد که برگزاری عملیاتی ستاد ساماندهی امور جوانان می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

جان نثاری متذکر شد: از جلساتی که اصرار داریم محتوای کاربردی در آن ارائه شود و به صرف ارائه آمار و گزارش بسنده نکنیم، ستاد ساماندهی امور جوانان است.

وی بیان کرد: از این رو بایستی به نتیجه قابل قبول و کاربردی دست یابیم که مشکلات و موانع اصلی ازدواج در استان چیست و نقشه راه و رفع موانع نیز به مدیران و فرمانداران ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان محورهای ازدواج جوانان را استخراج و طی گزارشی کاربردی تدوین و به فرمانداران و سایر مؤثرین و مدیران ارائه کند.

وی عنوان کرد: بایستی بستری مناسب و چهارچوب مند برای آشنایی و ازدواج جوانان فراهم شود جلسات این ستاد بسیار مهم هستند و نیاز به محتوای مهم و کاربردی دارد.

جان‌نثاری ادامه داد: ما بایستی در امر ازدواج تسهیل‌گر باشیم و این مهمترین وظیفه ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: دو کار مهم در این ستاد توسط اداره کل ورزش و جوانان انجام شود؛ نخست اینکه موانع ازدواج جوانان مشخص و راهکار رفع آنها استخراج و ارائه شود.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه به ادارات ابلاغ شود در قبال نیروهای مجرد خود مسئولیت دارند، افزود: دوم اینکه مدیران بررسی کنند چه تعداد کارمند و نیروی مجرد دارند و علت تجرد آنان چیست، بسیاری از موانع ازدواج جوانان قابل رفع و ممکن است با کوچک‌ترین بسترسازی مدیران رفع شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا