ورزشی

اظهارنظر سرمربیان تیم های فینالیست لیگ برتر هندبال پس از بازی رفت



به گزارش خبرنگار مهر، دیدار رفت سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان روز دوشنبه بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در تالار هندبال تهران برگزار شد. در نهایت تقابل دو نماینده هندبال ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا با نتیجه ۳۶ بر ۲۷ به سود زردپوشان اصفهان تمام شد.

در پایان این دیدار تماشایی مربیان دو تیم در مورد عملکرد شاگردان و تیم خود اظهار نظر کردند. ظهرابی که بارها مسئولیت فنی یا مربیگری تیم های ملی و باشگاهی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است در پایان این بازی مسئولیت شکست شاگردانش را برعهده گرفت. قشقایی مربی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان که کاندید برترین مربی در بین مربیان سال ۱۴۰۱ نیز بود در پایان فصل و نزدیک به بازیهای جام باشگاه های آسیا تیم اصفهان را همراهی می کند، وی معتقد است برای قهرمانی سپاهان هنوز یک بازی دیگر مانده است.

ظهرابی: مسئولیت شکست را برعهده می‌گیرم

سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از شکست در بازی نخست لیگ برتر هندبال گفت: به تیم سپاهان تبریک می‌گویم. امروز فراتر از چیزی که تصور می‌کردم در زمین ظاهر شدند.

وی با اشاره به نتیجه بازی هم افزود: بازیکنان تیمم تمرکز لازم را در بازی امروز نداشتند و از شرایط که باید در زمین داشته باشند، دور بودند.

ظهرابی تصریح کرد: مسئولیت باخت امروز بر عهده من است ولی به هر حال برای بازی دوم فینال آماده می‌شویم.

قشقایی‌راد: هنوز یک بازی دیگر تا قهرمانی داریم

مهدی قشقایی راد مربی تیم سپاهان پس از پیروزی در فینال نخست لیگ برتر هندبال گفت: اولین مسابقه در مرحله فینال بود که حساسیت‌های خاص خود را داشت. فکر می‌کنم جامعه هندبال از دیدن این بازی لذت بردند.

وی افزود: هر دو تیم بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارد و تا آخر بازی پابه پای همدیگر جنگیدند. به هر حال ما دو سه هفته‌ای بود که برای این مسابقه تدارک دیدیم و کارهای تکنیکی و تاکتیکی خاصی تمرین کردیم. همچنین آنالیزی که از تیم شهید شاملی انجام شده بود و تغییراتی که براساس آن ایجاد کردیم، جواب داد.

قشقایی راد بیان کرد: به هر دو تیم تبریک می‌گویم اما یک بازی دیگر در مسیر قهرمانی باقی مانده و هیچ چیز مشخص نیست. امیدوارم در بازی دوم نیز بتوانیم نکات فنی را به کازرون قالب کنیم تا بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

دیدار برگشت فینال لیگ برتر هندبال مردان روز چهارشنبه سوم خردادماه ساعت ۱۶ در محل تالار هندبال تهران برگزار شده و پس از آن مراسم اختتامیه این رقابت ها برگزار خواهد شد. گفتنی است دو تیم مس کرمان و نوین سپاهان به عنوان مشترک سوم این رقابت ها رسیده اند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا